امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه‎های صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در شب شهادت جوادالائمه علیه السلام

مشاهده ۵۰۰
۱۳۹۹/۰۴/۳۰- ۱۳:۲۴

صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی ویژه برنامه‌های مختلفی در سوگواری شهادت امام محمدتقی علیه السلام تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «صراط» ویژه برنامه سیمای استانی است که به تهیه‎کنندگی کوروش رزمی‌، روی آنتن می‎رود. در این برنامه با دعوت از کارشناسان مذهبی زندگی پربار نهمین اختر تابناک امامت و ولایت، شرایط سیاسی و اجتماعی جامعه در زمان آن حضرت، مکارم اخلاقی و فضائل و کرامات و مناقب ایشان و در نهایت شهادت آن امام بزرگوار در سن بیست و پنج سالگی بررسی می‌شود. در ویژه برنامه «صراط» محمدباقر وثوقی کارگردان، آمن پور صدابردار و فرشباف گریمور است و کلانتری، محمودی، آقایی و شهیرلادی تصویربرداران آن هستند.

رادیو برون مرزی تبریز هم در شب شهادت امام جواد علیه السلام ویژه برنامه «ولایت بایراقی» ( پرچم ولایت ) را تقدیم شنوندگان خود در جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز می‌کند. تهیه‌کننده «ولایت بایراقی» نسرین میلانی زاده است و در این برنامه 40 دقیقه‎ای زندگی کوتاه ولی پر از خیر و برکت نهمین امام شیعیان جهان، وضعیت جامعه در دوران امامت ایشان و خلافت بنی عباس و سرانجام چگونگی شهادت ایشان به صورت اجمالی مرور می‌شود. 
برنامه اذانگاهی «مشکات» به تهیه‎کنندگی حسن صادقی و مححدرضا رحیمی در شب شهادت آن امام همام به مدت 30 دقیقه روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما