امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

سند چشم انداز بیست و پنج ساله ایران و چین پیش چشمان مخاطبان انداز جهان

مشاهده ۵۱۹
۱۳۹۹/۰۴/۳۰- ۱۵:۰۳

نگاهی به پتانسیل‎های موجود در همکاری‌های اقتصادی و سیاسی و صنعتی میان ایران و چین، موضوع بحث این برنامه از «انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سند چشم انداز تفاهم‌نامه بیست و پنج ساله بین ایران و چین از ابعاد مختلف، با حضور دکتر احمد تیموری؛ استاد دانشگاه تهران و مبشر میر تحلیلگر اقتصادی از کراچی، در برنامه امشب «انداز جهان» واکاوی می‎شود.
توانمندی‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی و صنعتی چین به عنوان قدرت اقتصادی برتر دنیا در آینده‎ای نزدیک، موقعیت استراتژیک ایران و فواید آن برای چین، پیمان‌های منطقه‎ای چین و همکاری این کشور با 70 کشور دیگر و نیز قطع دست آمریکا و کشورهای غربی از منطقه خیلج فارس، از موضوعاتی است که این برنامه به آن می‎پردازد.
ناکام ماندن تحریم اقتصادی، سیاسی و نظامی ایران با به اجرا درآمدن این توافق و نیز نگاهی به شکوفایی اقتصادی و صنعتی ایران پس از به اجرا درآمدن این همکاری‌ها از جمله مباحث مهمی است که کارشناسان برنامه آنان را تشریح می‎کنند.
«انداز جهان» به تهیه‎کنندگی سید حسام مهاجری و اجرای علی عباس رضوی، امشب 30 تیر، ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران به طور زنده روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر می‎رود.

امتیاز شما