امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

شهر هزار تپه در قاب تصویر ماندگار می‌شود

مشاهده ۱۱۵۵
۱۳۹۹/۰۵/۰۱- ۱۰:۵۷

در آیینی با حضور استاندار کردستان و مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان، تصویربرداری مستند تک قسمتی «سنندج، شهر هزار تپه» به صورت رسمی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مستند ۴۰ دقیقه‌ای «سنندج، شهر هزار تپه» بخشی از ظرفیت‌ها و استعدادهای شهر سنندج را به نمایش درمی‎آورد.

جعفر عبدالملکی مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان گفت: در این مستند  به معرفی تپه‌های متعدد شهر سنندج پرداخته شود که بسیاری از آن‎ها قدمت تاریخی دارند.

وی با اشاره به اهمیت تولید گونه‌های مختلف مستند در شبکه استانی مرکز کردستان، افزود: توجه به تولید آثار فاخر در تمامی‌ بخش‌ها، یکی از اولویت‌های اصلی شبکه اصالت و فرهنگ است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان ادامه داد: انتظار می‌رود که در سایه همراهی و همدلی اصحاب فرهنگ و هنر، شاهد افزایش تولیدات متنوع و متناسب با ظرفیت‌ها و استعدادهای استان کردستان در تمامی‌ بخش‌ها باشیم.

استاندار کردستان نیز در جریان این بازدید ضمن تمجید از عوامل ساخت این مستند تاکید کرد: از طریق این مستند بسیاری از زیبایی‌ها و جغرافیای شهر سنندج در سطح ملی و فرا ملی معرفی می‎شود.

مرادنیا افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا با این گونه تولیدات فرهنگی، ظرفیت‎های استان کردستان را بیش از پیش معرفی کنیم.

مستند ۴۰ دقیقه‌ای و تک قسمتی «سنندج، شهر هزار تپه» به تهیه‎کنندگی و کارگردانی فرید آریانژاد و تصویر برداری  باتمانی در دست تهیه است.

امتیاز شما