امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

داستان زندگی بازیگر فیلم «شنای پروانه» در برنامه شکلات تلخ

مشاهده ۵۹۸
۱۳۹۹/۰۵/۰۶- ۱۰:۳۶

برنامه «شکلات تلخ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی سه‎شنبه 7 مرداد، گفت‌وگوی مفصل و جذابی با بازیگر فیلم «شنای پروانه» (سمیر حیران) دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجتبی احمدی تهیه‌کننده برنامه «شکلات تلخ» گفت: این هفته موضوع مهارت آموزی کودکان کار را بررسی می‌کنیم و در ادامه با جوانی که با تلاش، به آرزوهایش در دنیای بازیگری رسیده است، گپ خواهیم زد.
احمدی افزود: در برنامه «شکلات تلخ» ابتدا به دنبال متولیان زندگی این بچه‌ها بودیم و با مسئولان مرتبط به بحث و مطالبه نشستیم؛ از این رو در برنامه سه‌شنبه، داستان مدرسه کودکان کار اتباع و تحصیل آن‌ها موضوع برنامه خواهد بود و در ادامه گفت‎وگوی مفصلی با رئیس سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور انجام می‎شود که مشروح آن شنبه 11 مرداد از برنامه «شکلات تلخ» پخش می‌شود.
برنامه «شکلات تلخ» این هفته با حضور دو کارشناس و علی اوسط هاشمی رئیس سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور به بحث مهارت آموزی کودکان کار می‌پردازد و محدودیت‌های آن را بررسی می‌کند.
برنامه «شکلات تلخ» کاری از گروه اجتماعی شبکه ۵ است که روزهای شنبه و سه‌شنبه هر هفته ساعت 13:30 و روزهای یکشنبه و چهارشنبه بعد از اخبار شبانگاهی روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما