امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

رشد شدید خشونت خانگی در اسرائیل از نگاه پرس تی وی

مشاهده ۲۱۱
۱۳۹۹/۰۵/۰۷- ۱۴:۳۱

برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی، موضوع افزایش قتل زنان و رشد شدید خشونت خانگی در اسرائیل را در پی قرنطینه در زمان شیوع بیماری کرونا، به بحث و گفت‎وگو می‎گذارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه ضمن مروری بر موضوع خشونت خانگی در اسرائیل و خشونت علیه زنان در پی خانه‎نشینی ناشی از همه‎گیری کرونا، علل افزایش خشونت‎های خانگی علیه زنان در این رژیم نقد و بررسی می‎شود.
این برنامه به واکاوی واکنش سران رژیم صهیونیستی نسبت به این رفتارهای خشونت آمیز علیه زنان و واکنش‎های جامعه جهانی نسبت به افزایش ده برابری این خشونت‎ها می‎پردازد و صحبت‎ها و نگرانی‌های فعالان حقوق زنان درخصوص این مسئله را به بحث می‎گذارد.
نگاهی به شرایط اقتصادی ساکنان اسرائیل در پی همه‎گیری ویروس کرونا و تاثیر آن بر افزایش خشونت‎های خانگی و مروری بر سابقه خشونت‎های خانگی علیه زنان در اسرائیل که سال‎هاست به عنوان موضوعی شایع شناخته می‌شود نیز از دیگر محورهای گفت‎وگو در این برنامه به شمار می‎رود.
«داخل اسرائیل» به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری چهارشنبه 8 مرداد ساعت 9 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 22، پنجشنبه ساعت 16، جمعه ساعت 20، دوشنبه ساعت 19:20 و سه‎شنبه ساعت 22 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما