امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن دهه امامت و ولایت در رسانه استانی خلیج فارس

مشاهده ۹۶۶
۱۳۹۹/۰۵/۰۸- ۰۹:۳۷

صداوسیمای مرکزخلیج فارس، در دهه امامت و ولایت، برنامه‌های متنوعی را با موضوع عید سعید قربان و غدیرخم تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «عیدانه» عنوان ویژه برنامه‎ای است از صدای خلیج فارس که به منظور ایجاد فضای شاد و مفرح و باهدف تقویت اتحاد و همدلی و کمک مومنانه در روز جمعه مصادف با عید قربان پخش می‌شود. خواندن پیامک، مباحث کارشناسی، نمایش، شعرخوانی، موسیقی و گزارش بخش هایی از این ویژه برنامه رادیویی است. «عیدانه» به‌مناسبت عید سعید قربان و به تهیه‎کنندگی فیروزه‌ هاشمی در یک قسمت 120 دقیقه‎ای، در رادیو خلیج فارس تهیه شده است.

«خورشید غدیر» در روز عید سعید غدیر خم با حال و هوای این روز از رادیو خلیج فارس پخش می‌شود. این ویژه برنامه 120 دقیقه‎ای به تهیه کنندگی معصومه ناصری تهیه شده است. «خورشید غدیر» در صدد است با آیتم‎های مختلف، موضوع شناخت غدیر و شناخت سیره حضرت علی (ع) را تبیین کند.

سیمای خلیج فارس نیز به‎مناسبت عید سعید قربان و غدیر خم با ویژه برنامه‌های شاد و متنوع با مخاطبان خود همراه می‌شود.

«عیدانه» عنوان ویژه برنامه‎ای است که به‎مناسبت عید قربان ساعت 21 پنجشنبه شب به‎مدت 70 دقیقه روی آنتن  سیمای خلیج فارس می‎رود. این ویژه برنامه به مناسبت عید قربان و دهه امامت و ولایت تهیه شده است که شامل بخش‎هایی چون پخش موسیقی از خوانندگان، نماهنگ، برقراری ارتباط زنده و دعوت از هنرمندان است. عبدالله رشیدی و سارا ساربانی به‎صورت مشترک تهیه‎کنندگی برنامه را برعهده دارند.

«شاخه طوبی» کاری است از گروه اجتماعی سیمای خلیج فارس که در دهه امامت و ولایت (از عید قربان تا غدیر خم ) هرشب به مدت 20 دقیقه تقدیم مخاطبان می‌شود. حضور کارشناس مذهبی و شاعر آیینی در برنامه، مصاحبه با افراد موفق و احادیث و ... از بخش‎های این برنامه است. سارا ساربانی تهیه‎کننده، مجید قاسمی تصویربردار و نهاد کنعانی تدوینگر این ویژه برنامه تلویزیونی است.

برنامه «عید بندگی» به‎مناسبت عید سعید غدیر روی آنتن سیمای خلیج فارس می‎رود. این ویژه برنامه 70 دقیقه‎ای، با حضور مهمان، خواننده و گفت‎وگو با خانواده شهدای کادر درمان تقدیم مخاطبان می‎شود. عبدالله رشیدی و سارا ساربانی تهیه‎کننده این ویژه برنامه هستند.

امتیاز شما