امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

برقراری ارتباط دوسویه بین مسئولان و مردم، رسالت رسانه استانی زنجان

مشاهده ۶۶۵
۱۳۹۹/۰۵/۱۹- ۰۹:۳۵

مدیرکل مرکز زنجان در دیدار با نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، توجه ویژه به مشکلات مردم را از رسالت‎های اصلی صداوسیمای استان دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل مرکز زنجان در این دیدار گفت: رسانه ملی زبان گویای ملت و چشم بینای کشور است از این رو مکلفیم خواسته‌ها، نیازها و مشکلات ‌مردم را به اطلاع مسئولان برسانیم و مردم را در جریان کامل فعالیت‌ها، برنامه‌ها، پیشرفت‎ها و مشکلات نهادهای قانونی کشور قرار دهیم و براری برقراری ‌تفاهم و ارتباط هر چه عمیق‎تر مسئولان و اقشار مختلف مردم تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر که دشمنان اقلاب تمام تلاش خود را برای جدا کردن مردم از این نظام مقدس به کار گرفته‌اند باید تلاش کنیم تا با ایجاد ارتباط دوسویه و نزدیک میان مردم و مسئولین دسیسه‌های استکبار را خنثی کنیم.

مدیرکل صداوسیمای زنجان، شبکه استانی را ظرفیت خوبی برای این امر عنوان کرد و اظهار داشت: ما برآنیم تا با برنامه‌های مختلف زبان گویای مردم و گوش رسای مسئولان در استان باشیم تا بتوانیم برای حل مشکلات و معضلات پیش روی توسعه استان قدم برداریم و امید به آینده در مردم تقویت کنیم.

وی بر آمادگی کامل صداوسیمای استان به‎منظور انعکاس عملکرد و فعالیت‎های تمامی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی‌ به مردم و جامعه در قالب برنامه‌های مختلف رادیویی، تلویزیونی و خبری، تأکید کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار با تشکر از مدیران و کارکنان رسانه استانی، برنامه‌های شبکه اشراق و شبکه استانی رادیو را خوب، مفید و مبتنی بر ارزش‌های اسلام و انقلاب دانست و با ابراز رضایت از عملکرد این رسانه افزود: رسانه ملی با دو ویژگی گستردگی مخاطب و انتقال سریع پیام از نقاط مختلف نقش بی‎بدیلی در گسترش و ترویج معارف و ارزش‎های دینی در جامعه دارد و بی‎شک رسانه استانی هم با اجرایی کردن برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی همچون دانشگاهی عظیم رسالت آموزش و اطلاع‎رسانی را بر دوش دارد.

 دکتر طاهری افزود: با اتحاد و همدلی بین قوا می‎توان تهدیدها را به فرصت تبدیل و برای پیشرفت و توسعه استان زنجان بیش از گذشته تلاش کرد.

وی ملموس کردن خدمات نظام اسلامی را با وجود مشکلاتی که دشمنان در مسیر ترقی کشور به وجود می آورند را هنر و خدمت بزرگ صداوسیما دانست و افزود: استان زنجان ظرفیت‎های خوبی در زمینه‌های مختلف برای توسعه و پیشرفت و  جهش تولید داراست، لیکن باید به درستی از این ظرفیت‎ها بهره برد.

پس از این دیدار نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ضمن شرکت در برنامه تلویزیونی «بانمایندگان » و تشریح فعالیت‌های صورت گرفته از آغاز مجلس یازدهم، به همراه مدیرکل مرکز در جمع همکاران معاونت خبر مرکز حاضر شد و روز خبرنگار را تبریک گفت.

 

امتیاز شما