امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

تجاوز اسرائیل به زمین‌های زراعی نوار غزه، روایت امشب «پرونده‌های فلسطین»

مشاهده ۴۵۰
۱۳۹۹/۰۵/۲۹- ۱۳:۲۵

تجاوز رژیم صهیونیستی به زمین‌های زراعی در نوار غزه و تحمیل صدمات فراوان به کشاورزان و استفاده عمدی از علف کش و باز کردن دریچه سد بر روی زمین‌های کشاورزی، موضوع برنامه این هفته «پرونده‌های فلسطین» (palestie files) در شبکه پرس تی وی است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه ضمن مروری بر جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و کرانه باختری به بررسی اقدام نیروهای رژیم صهیونیستی در از بین بردن محصولات کشاورزی مردم این مناطق می‌ پردازد.
همچنین محاصره نوار غزه و جلوگیری از رسیدن مواد غذایی به مردم این منطقه به دست رژیم صهیونیستی و از بین بردن بخش زیادی از درخت های زیتون متعلق به کشاورزان غزه و کرانه باختری از سوی نظامیان صهیونیست ادامه بحث این برنامه خواهد بود.
واکنش نهادها و فعالان حقوق بشری به استفاده از مواد سمی و آفت کش ها در نوار غزه به عنوان نقض آشکار حقوق بشر، اهداف صهیونیست ها در از بین بردن محصولات کشاورزی فلسطینی‌ها، واکنش فلسطینی‌ها در قبال این جنایات رژیم صهیونیستی و انتظارات از جامعه بین المللی در قبال جنایات رژیم صیونیستی در نواز غزه و کرانه باختری نیز از دیگر محورهای این برنامه به شمار می آیند.
برنامه«پرونده‌های فلسطین» به تهیه کنندگی حسین الشیماری و اجرای وسام البحرانی جمعه 31 مرداد ساعت 12 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌ شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 00:05، شنبه ساعت 13 و 20، یکشنبه ساعت 4، دوشنبه ساعت 11 و 17 و سه شنبه ساعت 15 روی آنتن می رود.

امتیاز شما