امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

موضوعات مهم روز در آئینه رسانه ملی

مشاهده ۶۵۵
۱۳۹۹/۰۵/۲۹- ۱۴:۳۱

اداره کل آمار و توسعه فنآوری اطلاعات معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت دو نشریه از ویژه نامه «آئینه» را با عنوان‌های «روزهای کرونایی پای رسانه ملی (4)» و «سهم رسانه ملی در رشد جمعیت جوان، پویا و بالنده»در تیر و مرداد امسال منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه نامه آئینه درچهارمین شماره در  تیرماه 99 با عنوان روزهای کرونایی پای رسانه ملی منتشر شده که پیش از این نیز سه ویژه نامه آئینه به این موضوع پرداخته بود. در این ویژه نامه برنامه‌های رسانه ملی از 30بهمن 98 تا تیر 99 در پنج فصل معرفی شده‌اند. سرفصلهای این شماره از ویژه نامه شامل آشنایی با ویروس کوید19 و راه‌های پیشگیری از آن، پاسخگویی به شبهات و شایعه‌ها، ترویج سبک زندگی موقت کرونایی، قدردانی از خدمتگزاران عرصه سلامت و آموزش دانش آموزان با مدرسه تلویزیونی ایران می‌شود.

 در این ویژه نامه ضمن ارائه آماری از برنامه‌های معاونت‌های برنامه‌ساز رسانه ملی، از آخر بهمن سال گذشته تا آخر تیر ماه امسال، در زمینه موضوع شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های شاخص این شبکه‌ها به همراه مشخصات و خلاصه هر برنامه معرفی می‌شود.

در ویژه نامه مرداد آیینه نیز در خصوص برنامه‌هایی که به موضوع فرزندآوری و آسیب‌های کاهش جمعیت کشور در سه ماهه نخست امسال پرداخته اند پژوهش شده و آمار و اطلاعات برنامه‌های شبکه‌های سراسری و استانی صداوسیما و بخش‌های خبری در این زمینه ارائه می‌شود. اهمیت فرزندآوری از منظر دین مبین اسلام، علل و عوامل کاهش جمعیت، سالخوردگی یکی از تبعات کاهش جمعیت و نقش سیاست‌های خصمانه دشمنان در کنترل و کاهش جمعیت ایران از سرفصل‌های این ویژه نامه است.

امتیاز شما