امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

گزارش کامل رسانه استانی از اقدامات دولت در استان آذربایجان غربی

مشاهده ۳۱۴
۱۳۹۹/۰۶/۰۱- ۱۶:۴۶

هم زمان با آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، مرکز آذربایجان غربی برنامه‌های متنوعی برای انعکاس خدمات دولت در استان تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صداوسیمای آذربایجان غربی در هفته دولت با برنامه‌های متنوع سعی دارد از فرآیند توسعه ، پیشرفت و آبادانی استان  تا سایرفعالیت های دستگاه‌ های اجرایی و خدمات رسانی دولت اطلاع رسانی کند.
به همین منظور در سیمای مرکز آذربایجان غربی ویژه برنامه زنده «سحریزخیر» در هفته دولت هر روز از ساعت 8:30 به تهیه کنندگی گیتا حری رضایی با دعوت از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی بخش های مختلف روی آنتن می رود.
برنامه «توسعه استان»  نیز  به تهیه کنندگی حسین جنگجو از آغاز هفته دولت با دعوت از معاونان استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و نیز کارآفرینان نمونه پخش می‌ شود.
برنامه « ائویمیز» هم در این هفته با دعوت از معاونان استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و نیز کارآفرینان نمونه به تبیین عملکرد و معرفی دستاوردها و انعکاس فعالیت های دولت می‌ پردازد.
سایر برنامه‌ های سیما نیز با هدف انعکاس دستاوردها و گزارش اقدامات دولت در حوزه مختلف به فراخور موضوع و افتتاح طرح ها پخش می‌شوند. 
شبکه رادیویی چی چست نیز با ویژه برنامه «خدمت عرصه سی» به تهیه کنندگی محمدعلی عبدالی به تبیین عملکرد دستگاه‌های خدمت رسان با حضور مسئولان می‌ پردازد.
در برنامه «سلام یاشایش» نیز هر روز فرمانداران شهرستان‌ها به صورت تلفنی از عملکرد فرمانداری گزارش می دهند.
همچنین برنامه‌های «مردم و مسئول لار»، «عصر جوانی»، «کندیمیز» هم در طول هفته دولت با دعوت از مدیران ارشد دستگاه‌های دولتی؛ ضمن بزرگداشت یاد شهیدان والامقام دولت و تبیین اندیشه آنان در باب خدمت رسانی و همدلی و همزبانی دولتمردان با مردم و ارائه گزارش فعالیت ها و عملکرد دولت در بخش های مختلف را به نحو شایسته منعکس می‌ کنند.
معاونت خبر این مرکز هم تهیه و تولید گزارش ها و مستندهای خبری تلویزیونی و رادیویی با موضوع طرح های مهم اقتصادی و عمرانی ، گفت و گوی ویژه خبری با حضور استاندار در آغازین روز هفته دولت، پوشش کامل خبری افتتاح طرح های مختلف عمرانی  با رویکرد جهش تولید و انعکاس اخبار مربوط به هفته دولت با هدف تبیین دستاوردهای نظام در سایت مرکز و خبرگزاری و شبکه‌های اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده و طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده و هماهنگی با خبرنگاران دفاتر خبری، به پوشش خبری طرح های افتتاح شده ویژه هفته دولت در نقاط مختلف استان اهتمام می‌ورزد.
معاونت فضای مجازی نیز با تهیه موشن گرافی و پوستر در خصوص بازخوانی خط ترور، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خدمات و عملکرد دولت، معرفی شهیدان رجایی و باهنر، انتشار تصاویر اقدامات و دستاورهای دولت ، بازنشر محتواهای با موضوع هفته دولت، پخش خبرهای افتتاح طرح های دولت در فضای مجازی و سایت مرکز هفته دولت را گرامی می دارد.

امتیاز شما