امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش بیش از 18هزار دقیقه برنامه در دهه اول محرم از رسانه استانی زنجان

مشاهده ۹۴۱
۱۳۹۹/۰۶/۱۲- ۲۱:۳۹

رسانه استانی مرکز زنجان در دهه اول محرم بیش از 18000 دقیقه برنامه تولید، تأمین و پخش کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه‌های برنامه ساز این مرکز گفت: در حوزه سیما، با برنامه ریزی صورت گرفته ائمه جمعه، واعظین و مادحین هیئت حسینی کل استان در رسانه استانی حضور پیدا کردند و مجموعا بیش از 1350دقیقه برنامه از استودیوی حسینیه اشراق با حضور این عزیزان پخش شد.

وی پوشش بزرگترین کاروان کمک های مومنانه حسینیه اعظم، خیمه گاه، شور و شعور حسینی، قرار شب، محرم نواسی و پخش زنده اجتماعات عزاداری را از دیگر برنامه‌های شبکه اشراق در این ایام برشمرد که با احتساب سایر برنامه‌های روتین و تامینی مجموعا به مدت7140 دقیقه به سمع و نظر مخاطبان شبکه اشراق رسید. 

لطیفی افزود: شبکه استانی صدا هم در قالب برنامه‌ های «ایشیقلی یول»، «آوای وصل»، «حسین عاشقلری»، «خیمه»، «حسینین عزاسی»، «یک پیام یک نوا» و «حسین نواسی» در کنار پخش زنده اجتماعات عزاداری و سایر برنامه‌ های روزمره و تامینی مجموعا به مدت 9720دقیقه همراه با شنوندگان بود.

رئیس رسانه استانی زنجان با اشاره به عملکرد معاونت های خبر و فضای مجازی، هم گفت: معاونت خبر مرکز  با تهیه و ارسال 306 مورد برنامه در قالب خبر، گزارش، تفسیر، گفت و گوی زنده خبری و ارتباط با بخش های خبر سراسری، اخبار رویدادهای عزاداری استان را با موضوع محرم جمعا به مدت 1064 دقیقه پوشش داد.

درحوزه فضای مجازی هم این معاونت با تولید و پخش 215 مورد برنامه رسانه ای به مدت 400 دقیقه در قالب موشن گرافیک، ویدئو، پوستر، نماهنگ، پادکست، اینفوگرافیک و تایم لپس به موضوع محرم پرداخت. فضای مجازی مرکز همچنین امسال صفحه حسینیه مجازی و همچنین صفحه ویژه محرم را در سایت مرکز راه اندازی کرد که با اقبال کاربران مواجه شد.

وی در پایان با تشکر از امامان جمعه و جماعات، هیئت های حسینی و مادحانی که با نصب العین قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب با رعایت مفاد بهداشتی پیشگیری از بیماری کووید19  در پوشش حماسی این مراسم رسانه استانی را یاری کردند، تصریح کرد: صداوسیمای مرکز زنجان بابهره مندی از 2 واحد سیار تلویزیونی، واحدsng، مایکرو ویو پرتابل، دو دستگاه دوربین پرنده، یک فروند بالگرد،چندین کیلومتر کابل گذاری صدا و تصویر و استفاده ازخطوط پشتیبان فیبر نوری برای تضمین پایداری تصویر و  تلاش شبانه روزی همکاران خدوم خود، تلاش کرد صحنه‌ های بی بدیل عشق و ارادت مخلصانه مردم مومن استان را به ساحت مقدس حضرت اباعبدا..الحسین (ع) در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی منعکس کند.

امتیاز شما