امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در صداوسیمای لرستان

مشاهده ۴۴۷
۱۳۹۹/۰۶/۱۸- ۱۳:۵۵

صداوسیمای مرکز لرستان برنامه های «قدمگاه خورشید»، «چشم انداز»، «سرزمین شقایق» و ... را به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو لرستان ویژه برنامه‌ هایی را با آیتم های متنوع، به مناسبت هفته دفاع مقدس تقدیم شنوندگان می‌کند.
ویژه برنامه رادیویی «هفته دفاع مقدس» از 31 شهریور، ساعت 9 صبح به مدت یک ساعت به طور زنده از رادیو لرستان روی آنتن می رود. روز شمار دفاع مقدس، معرفی فرماندهان و سرداران هم استانی دفاع مقدس، خاطره پلاک ۸، بررسی نقش رسانه در دفاع مقدس و ... از بخش های این برنامه است.
برنامه تولیدی «قدمگاه خورشید» رادیو لرستان نیز در هفته دفاع مقدس، هر روز به گفت و گو با سرداران و رزمندگان لرستانی و نقش خانواده‌ های شهداء از پیروزی انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس اختصاص دارد. همچنین برنامه «چشم انداز» در هفته دفاع مقدس، با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس پخش می‌شود.
برنامه‌های همیشگی «سلام لرسو»، «کیچه باغ جوونی»، «ایواره تو وخیر» و «ماهور» هم در این هفته با موضوع دفاع مقدس، شنوندگان لرستانی را همراهی می‌کنند.

سیمای مرکز لرستان نیز برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ویژه برنامه‌هایی را تهیه کرده است.

ویژه برنامه زنده شبانه «وایک» در هفته دفاع مقدس، هر شب از ساعت 21 به مدت 55 دقیقه تقدیم بینندگان سیمای لرستان می‌شود. نمایش ویژه دفاع مقدس، پلاک چهل (گزارش از خانواده شهدا)، با یادگاران دفاع مقدس و موسیقی تصویر، بخش های این برنامه را تشکیل می دهند.
مستند «سرزمین شقایق» با هدف آشنا کردن جوانان و نوجوانان هم استانی، با رشادت های رزمندگان و سرداران هشت سال دفاع مقدس، از 31 شهریور از شبکه افلاک روی آنتن می رود. این برنامه نقش مردان باغیرت لرستان در عملیات های گوناگون را روایت می‌کند.
بخش تامین برنامه سیمای لرستان، نیز برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، مستندهای «قرارگاه بی قرار»، «روایت فتح»، «ملازمان حرم»، «از شما چه پنهون»، سریال «مینو »، سرودهای حماسی، نماهنگ ها و ... را تدارک دیده است.

پوشش مراسم ها و رویدادهای خبری در هفته دفاع مقدس، تولید گزارش های خبری و موضوعی درباره رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های شهداء و جانبازان، فرماندهان و سرداران هشت سال دفاع مقدس و پخش خاطرات این عزیزان و اختصاص دو برنامه گفت و گوی خبری با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس هم از فعالیت های واحد خبر مرکز لرستان به شمار می آیند.

امتیاز شما