امروز پنج شنبه  ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

حفظ باروری موضوع امروز «پایان ناباروری»

مشاهده ۵۳۰
۱۳۹۹/۰۶/۲۲- ۱۲:۲۰

روش‌ های حفظ باروری موضوعی است که در برنامه تلویزیونی امشب «پایان ناباروری» بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این قسمت از برنامه که شنبه ۲۲ شهریور ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می‌ شود، مینا هاشمی میزبان دکتر محمدرضا صادقی، جنین‌ شناس و رئیس پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروی ابن‌ سینا می‌ شود و با وی در خصوص موضوع برنامه گفت و گو می‌ کند.
کاهش توان باروری علل گوناگونی دارد که برخی از آن‌ها شناخته شده و برخی ناشناخته‌ اند. گذشته از نقایص ارگانیک و بیولوژیک مرتبط با سیستم تولیدمثل، برخی شرایط نیز می‌ توانند فرآیند تولیدمثل را متاثر یا مختل سازند و در این زمینه افراد با به کارگیری روش‌ های حفظ باروری می‌ توانند شانس باروری در آینده را برای خود حفظ کنند. داشتن قدرت باروری مناسب برای همه یا حداقل اکثریت انسان‌ ها مهم است اما هر از گاهی اخباری نگران کننده درباره تاثیرات مخرب مسائل مختلف بر قدرت باروری و بارداری می‌ شنویم. اینکه کدام یک از این هشدارها واقعیت دارند و راه‌های مناسب برای اینکه قدرت باروری حفظ شود، چیست؟ در برنامه امروز «پایان ناباروری» بررسی می‌ شود.
همچنین این برنامه با پخش گزارش مردمی درباره اینکه مردم چقدر با موضوع حفظ باروری آشنا هستند، با مخاطبان همراه می‌شود.
«مادرانه» با اجرا و صدای الهه رضایی و «ارتباط با مخاطب» با اجرای محمد طالبی از دیگر بخش های این برنامه است.
برنامه«پایان ناباروری» به تهیه‌کنندگی مرجان بیات و اجرای مینا هاشمی محصول گروه دانش شبکه چهار سیما است که با مشارکت پژوهشگاه علوم و فناوری‌ های نوین زیستی ابن‌ سینا تولید و شنبه‌ ها ساعت 19 از شبکه چهار پخش می‌ شود.

امتیاز شما