امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

نمایش پشت پرده توافق صلح واشنگتن در قاب شبکه سحر

مشاهده ۶۹۸
۱۳۹۹/۰۶/۲۶- ۱۴:۰۶

پشت پرده نمایش توافق صلح بین رژیم صهیونیستی، امارات متحده عربی و بحرین در کاخ سفید، امشب چهارشنبه 26 شهریور، در برنامه «میزگرد سیاسی» (کمپاس) کانال آذری شبکه سحر تشریح و تبیین می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، از اهداف اصلی رژیم صهیونیستی و آمریکا از انجام توافق با کشورهای عربی، کسب مشروعیت، امنیت سازی، گسترش عمق استراتژیک در کنار مرزهای ایران برای رژیم صهیونیستی و بهره برداری «ترامپ» از این نمایش صلح در مبارزات انتخاباتی پیش رو است؛ از این رو دکتر بهروز قزل استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در استودیوی «کمپاس» به همراه عباس کارا آغاچی از ترکیه به عنوان میهمانان برنامه، محورهایی همچون نادیده گرفتن دیدگاه‌ های فلسطینی‌ ها در توافق اعلامی، عقب نشینی ارتجاع عرب در برابر توسعه طلبی رژیم اشغالگر قدس و افزایش شکاف میان مردم و حکام مستبد عربی در پی امضای توافق واشنگتن را به بحث می‌گذارند.
همچنین «کمپاس» تلاش می‌کند چشم اندازی از آینده اقدامات سازشکارانه در منطقه توسط دولت های مختلف، برای مخاطبان و بینندگان آذری زبان ارائه کند.
«میزگرد سیاسی» (کمپاس) چهارشنبه بیست و ششم شهریور ساعت 21:30 به وقت تهران با اجرای جبار علایی و تهیه کنندگی قهرمان نورانی، روی آنتن کانال آذری شبکه سحر می رود.

امتیاز شما