امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

دستیابی روسیه و چین به سلاح های فوق استراتژیک چالش امشب «میزگرد سیاسی»

مشاهده ۴۲۶
۱۳۹۹/۰۷/۰۵- ۱۴:۱۴

اهمیت ساخت موشک های مافوق صوت، توسط روسیه و موفقیت این کشور در نوسازی صنایع نظامی و نیز رشد بسیار بی سابقه چین در زمینه فناوری‌ های مدرن تسلیحاتی تحت عنوان (چالش جدید آمریکا)، موضوع امشببرنامه «میزگرد سیاسی» کانال آذری شبکه سحر می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رقابت تسلیحاتی آمریکا در فضا به بهانه مقابله با برنامه‌ های موشکی با دستور تشکیل نیروی عملیات فضایی و «دونالد ترامپ»، افزایش بودجه نظامی‌ به رقم بالای هفتصد میلیارد دلار، نقش رقابت های ژئوپلتیک و استراتژیک بین مسکو و پکن با واشنگتن در رقابت های تسلیحاتی، تاثیر خروج آمریکا و روسیه از پیمان منع موشک های میان برد هسته ای و بررسی جایگاه اروپایی‌ها در مسابقه جدید تسلیحاتی از محورهایی است که در این برنامه 55 دقیقه ای بررسی می‌شود.
فرشید باقریان کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک به عنوان میهمان حاضر در استودیوی برنامه «کمپاس» و اوزیر جعفراف از باکو به عنوان میهمان غیر حضوری و تلفنی از آذربایجان درباره تبعات و مخاطرات اقدامات متقابل قدرت ها برای جامعه جهانی و امنیت بین المللی، با مخاطبان آذری زبان سخن می‌ گویند.
«میزگرد سیاسی» (کمپاس) شنبه 5 مهر ساعت 21:30 به وقت تهران با اجرای درنا نصیریان و تهیه کنندگی قهرمان نورانی، روی آنتن کانال آذری شبکه سحر می رود.

امتیاز شما