امروز دوشنبه  ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

«پرواز پروانه‌ ها» در کتاب فروشی‌ ها

مشاهده ۳۰۸
۱۳۹۹/۰۷/۱۲- ۱۲:۴۲

کتاب«پرواز پروانه‌ ها»، مجموعه داستان کودک، به اهتمام مریم بصیری و تصویرگری مهسا برومند از انتشارات سروش منتشر و روانه بازار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کتاب«پرواز پروانه‌ ها» شامل داستان‌ های رضوی برای کودکان است. مجموعه سعی دارد کرامات امام رضا (ع) و آداب زیارت را از زبان کودکان برای کودکان بازگو کند و آن‌ ها را با مشهد و امامی‌ که در این شهر مدفون است، آشنا کند.

شخصیت‌ های اصلی گاه کودک، گاهی جونده‌ ای چون موش، پرندگانی چون کلاغ، زاغ و گنجشک، گل‌ ها، تسبیح، درِ حرم، کفش زائران و... هستند که با تکنیک تشخّص، زنده‌نمایی و جان‌ پنداری، نگارش شده‌اند. کتاب «پرواز پروانه‌ ها» شامل ۱۳ داستان از حمیده مقدسی، زهرا اخلاقی، زینب بخشایش، سارا اسماعیلی، بنت‌ الهدی قاسمی، طهورا کریمیان، فاطمه طوسی، رقیه بابایی، فاطمه‌ زهرا پوریایی، شیما پوریایی، معصومه کرمی، فاطمه اکبری اصل و فاطمه کوثری‌ نیا است.

چاپ نخست این اثر در 85 صفحۀ رقعی، شمارگان 1000 نسخه و با قیمت 24000 تومان توسط انتشارات سروش در اختیار کودکان قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌ توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس بگیرند. همچنین از طریق اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub_com ، واتساپ به شماره 09301949130 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

تصاویر

امتیاز شما