امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

عزاداری دلدادگان اربعین حسینی همراه با صداوسیمای مرکز گیلان

مشاهده ۳۹۳
۱۳۹۹/۰۷/۱۶- ۱۱:۰۰

صداوسیمای مرکز گیلان برنامه‌ های ویژه اربعین خود را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت صدای گیلان برنامه‌ های «چله عاشقان» و «سلام بر عشق» را برای اربعین شنوندگانش در نظر گرفته است.
معاونت سیمای گیلان ویژه برنامه‌ های «حسینیه عشق» را در سه برنامه پخش می‌کند.
در این شبکه استانی پخش مراسم «تجمع عزاداری دلدادگان اربعین حسینی» از میدان شهدای ذهاب شهر رشت، «حوالی خدا»، «شرح زیارت اربعین» با تفسیر زیارت اربعین از زبان نماینده ولی فقیه در استان، مستند «حیرانی»، «کوی دوست» و ارتباط اینترنتی را برای مخاطبان این شبکه در نظر گرفته است.
برنامه‌ های «صبح بخیر گیلان»، «خانه مهر»، «صمیمیانه»، «لوجنک»، مستند «پرواز با پای پیاده»، «سخنرانی مذهبی» و پخش نماهنگ و مداحی هم از دیگر برنامه‌های معاونت سیما برای پوشش اربعین حسینی (ع) هستند.
معاونت خبر با تهیه گزارش با موضوع پوشش عزاداری‌ها (هر خانه یک حسینیه، سیاه پوش کردن محله‌ ها و خانه‌ ها)، الزامات کرونایی در اربعین حسینی و ارسال به شبکه‌ های سراسری و پخش از شبکه استانی، تولید محتوا با موضوعات مربوط به اربعین حسینی در فضای مجازی اعم از کانال های خبرگزاری در پیام رسان‌های مختلف با مخاطبان همراه می‌شود.
معاونت فضای مجازی نیز با تهیه 10 ویدئو ،2 موشن گرافیک و 5 پوستر یاد ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را زنده نگاه می دارد.

تصاویر

امتیاز شما