امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

«اسلام دات کام» درباره پیامبران بنی اسرائیل در قرآن می گوید

مشاهده ۳۴۴
۱۳۹۹/۰۷/۲۲- ۱۳:۴۴

برنامه «اسلام دات کام» (Islampuntocom) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی به بررسی نکات مهم اخلاقی پیامبران بنی اسرائیل در قرآن می‌ پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «اسلام دات کام» که در هر قسمت به موضوعات اساسی، آموزه‌ ها و نکات مهم اخلاقی و معرفتی اسلام و قرآن می‌ پردازد، این بار به موضوع پیامبران بنی اسرائیل در قرآن اختصاص دارد.
این برنامه نشان می دهد که آموزه‌ های اسلامی، تمامی مسلمانان را به ایمان و اعتقاد به انبیای راستین الهی از امت های گذشته و تصدیق آن‌ ها به عنوان پیام آوران وحی و تعالیم آسمانی فرا می خواند. بر همین اساس، مسلمانان به تمامی انبیای الهی مبعوث شده برای اقوام پیشین، احترام می‌ گذارند. در این بین انبیای بنی اسرائیل، جایگاه ویژه ای برای مسلمانان دارند و کتاب مقدس مسلمانان یعنی قرآن، سرگذشت تعدادی از آن‌ها را در سوره‌ های مختلف بیان کرده است.
در این برنامه همچنین بیان می‌ شود شاید مهم ترین پیامبر بنی اسرائیل که در چند سوره قرآن به مراحل مختلف سرگذشت او اشاره شده است، حضرت موسی (ع) است و....
«اسلام دات کام» به تهیه کنندگی روح الله محقق و با اجرای سهیل اسعد چهارشنبه ساعت 5:30،به وقت تهران از شبکه هیسپان‎ تی ‎وی به مدت 25 دقیقه پخش می‌ شود و تکرار آن همان روز ساعات 10:30 ،14 و 19:30 و روز پنجشنبه ساعات 3:30 و 17:30 بازپخش می‌ شود.

امتیاز شما