امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

رسانه استانی آذربایجان غربی همراه با سوگواران در آخرین روزهای ماه صفر

مشاهده ۴۲۵
۱۳۹۹/۰۷/۲۲- ۱۵:۵۱

صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی با هدف تبیین نقش پیامبر در هدایت و سعادت بشریت و بازشناسی الگوی اخلاقی و بینش دینی امام حسن (ع)، برنامه‌ هایی را برای روزهای 23 ، 24 و 25 مهر تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو چی چست در ایام پایانی ماه صفر ویژه برنامه «گونش دن بیرپای» را با هدف تکریم جایگاه پیامبر اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در روزهای 23 و 24 مهر از ساعت 17 به مدت 90 دقیقه و جمعه  25 مهر در دو بازه زمانی از ساعت 10  و 17 به مدت 90 دقیقه به تهیه کنندگی محمدعلی عبدالی و زهرا محمدی به صورت زنده پخش می‌ کند. در این برنامه با استناد به منابع علمی جایگاه قرآن و عترت، سیر تاریخی انحراف امت بعد از پیامبر، دشمن شناسی، ضرورت های اتحاد و دلایل شهادت امام حسن مجتبی (ع) تبیین و تشریح می‌ شود.

سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و شهادت کریم اهل بیت (ع) ویژه برنامه ای 60 دقیقه ای را در قالب برنامه شبانگاهی «اولدوز» در شب پنجشنبه به تهیه کنندگی داوود سلیمانپور از ساعت21، به صورت زنده از محل استودیو پخش می‌ کند. این برنامه شامل بخش های مختلف از جمله آیتم کارشناسی، مرثیه سرایی، تشریح تاریخ زندگانی پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) است.
پخش برنامه یک ساعته «رسم عاشقی» در روز جمعه از ساعت 9، به تهیه کنندگی گیتا حری رضایی نیز از سایر اقدامات سیمای مرکز آذربایجان غربی به مناسبت رحلت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی به شمار می آید.

بارگذاری نماهنگ، کلیپ تصویری، مستند گزارشی ایده محور، پادکست، پوستر، عکس نوشت و پویش ویژه رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن (ع) از اقدامات فضای مجازی مرکز آذربایجان غربی به مناسبت 28 صفر است.

امتیاز شما