امروز شنبه  ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ارغوانی:
ارغوانی:

روزهای پخش «ایرانیش» افزایش یافت

مشاهده ۱۵۳۸
۱۳۹۹/۰۷/۲۹- ۰۸:۳۳
تعداد بازدید:1538

تهیه کننده مسابقه تلویزیونی «ایرانیش» از افزایش روزهای پخش این مسابقه از 2 روز در هفته به 3 روز در هفته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی احسان ارغوانی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار است از  28 مهرماه- مسابقه ایرانیش 3 شب در هفته مهمان خانه‌های مردم شود و مخاطبان برنامه می توانند روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه بیننده این مسابقه تلویزیونی باشند.

وی ادامه داد: بازپخش این مسابقه نیز روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه حوالی ساعت 17 و همچنین روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه ساعت 14 روانه آنتن خواهد شد.

ارغوانی توضیح داد: مسابقه خانوادگی ایرانیش با طراحی بازی‌های سنتی ایرانی از اقلیم های مختلف ایران و با ایجاد فضای شاد در رقابت ها ، بر آن است تا سرمایه‌های فرهنگی و بومی سرزمینمان را به نسل امروز یادآوری کند.تمامی رقابت ها در ایرانیش کاملا بومی‌بوده و شرکت کننده‌ها بخت خود را با انجام بازی‌های مفرح ایرانی می آزمایند.

وی افزود: خوشبختانه بخش های جدیدی هم در طول کار اضافه شد نظیر نقالی و شاهنامه خوانی که با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان مواجه شده است.

تهیه کننده مسابقه ایرانیش گفت: در سرزمین ما چند هزار بازی وجود دارد که بیشتر آنها جنبه سرگرمی داشته و قابل رقابت نیست در حالی که در ایرانیش بازی‌های ایرانی هیجان انگیز و قابل رقابت برای تمامی رده‌های سنی در خانواده ، مراحل مسابقه را تشکیل خواهد داد.همچنین ضرب المثل ها، اشعار، اطلاعات عمومی، تاریخی، فرهنگی و طبیعی سرزمینمان نیز، در ایرانیش جایگاه ویژه ای دارد.

امتیاز شما