امروز سه شنبه  ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

۱۳ آبان؛ فراخوان نخستین جشنواره بین‌المللی «دشمن مشترک»

مشاهده ۳۰۵
۱۳۹۹/۰۸/۰۶- ۱۷:۲۸

مدیرکل امور بین‌الملل رسانه ملی خبر داد: هم‌زمان با ۱۳ آبان امسال، فراخوان حضور در نخستین جشنواره بین‌المللی «دشمن مشترک» منتشر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علی فهیم دانش گفت: جشنواره بین‌المللی «دشمن مشترک» در پنج بخش فیلم کوتاه، مستند، پویانمایی، محتوای موجود در فضای مجازی، پادکست و بخش ویژه سردار مقاومت و صلح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فراخوان ما برای هنرمندان در سراسر جهان است، اضافه کرد: این جشنواره از ۱۳ آبان با ثبت‌نام اولیه در تارنمای جشنواره آغاز می‌شود؛ در دهه فجر نامزدهای نهایی معرفی می‌شوند و اختتامیه آن در روز قدس خواهد بود.

مدیرکل امور بین‌الملل رسانه ملی در نشست خبری این جشنواره با بیان اینکه محوریت جشنواره، رمزگشایی از توطئه مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشورهای آزادی‌خواه جهان است، گفت: قصد داریم در این جشنواره نشان دهیم نه‌تنها ایران، بلکه همه آزاد‌‌ی‌خواهان جهان با نگاه استعماری آمریکا و غاصبانه رژیم صهیونیستی مشکل دارند و آمریکا را دشمن امنیت، آزادی‌خواهی و آزاداندیشی می‌دانند.

 وی ادامه داد: بخش ویژه‌ای از جشنواره با عنوان «رذل مفتخر به جنایت» به رئیس جمهور آمریکا اختصاص دارد چراکه در شهادت افتخارآمیز سردار حاج قاسم سلیمانی، او باافتخار از ترور فرمانده نیروی نظامی‌کشوری دیگر سخن گفت و این ننگ را برای خود ثبت کرد؛ اقدامی‌که نشان می‌دهد قواعد بین‌المللی برای آمریکا بی‌معنی است.

امتیاز شما