امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

تعامل رسانه استانی گلستان با کمیته امداد

مشاهده ۳۷۹
۱۳۹۹/۰۸/۱۸- ۱۱:۰۸

مدیرکل صداوسیمای گلستان از آمادگی این مرکز برای معرفی بخش‌ های تولیدی که در کمیته امداد امام خمینی (ره) به خود کفایی رسیده اندخبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بابایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با منتظر حجت مدیرکل رسانه استانی گلستان دیدار و گفت و گو کرد.
مدیرکل مرکز گلستان در این دیدار با اشاره به اینکه نوع نگاه صداوسیما در تعامل با کمیته امداد با دیگر سازمان‌ ها متفاوت است گفت: فعالیت ها و عملکرد نهاد مقدس کمیته امداد بر هیچ کس پوشیده نیست و این نهاد بهترین ظرفیت ها را برای یاری رساندن به نیازمندان و محرومان دارد و امیدواریم با انعکاس عملکرد سازمان‌ های مختلف به ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره ) تکلیف خود را در آگاه سازی مردم انجام دهیم.
وی حمایت از طرح‌ های تولیدی و اشتغال زایی در رونق و جهش تولید را تاثیرگذار دانست و افزود: صداوسیمای گلستان آمادگی دارد بخش‌ های تولیدی و اشتغالزایی که در کمیته امداد امام خمینی (ره) به خود کفایی رسیدند را به مردم معرفی کند.
در ادامه این دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن تشکر از همراهی و همکاری مدیرکل صداوسیما گفت: صداوسیما به عنوان رسانه ملی نقش مهمی در پیشبرد اهداف، فرهنگ‌ سازی و اطلاع‌ رسانی کمیته امداد و احیای زکات دارد.
بابایی گفت: توانمندسازی افراد زیر پوشش، یکی از دغدغه‌ های مهم مدیران و کارکنان کمیته امداد است که تاکنون در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و بعضی از افراد زیرپوشش به کارآفرین تبدیل شده اند و صد‌اوسیما بنا بر رسالت خطیر خود توانسته خدمات و تلاش‌ های کمیته امداد در زمینه اشتغال‌ زایی و کمک به محرومان را به زیبایی به تصویر بکشد.
وی با اشاره به اینکه ارائه دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌ بایست با شیوه‌ های نوین و کاربردی معرفی شود و نقش رسانه ملی در این مسیر بسیار تاثیرگذار خواهد بود افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره ) آمادگی کامل دارد با همکاری رسانه ملی و استانی در استان به تولید برنامه‌ های فاخر و ارزشمند اقدام کند.

امتیاز شما