امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

مهارت‌های زندگی با تکنیک سه بعدی به کودکان ونوجوانان آموزش داده می‌شود

مشاهده ۸۱۷
۱۳۹۹/۰۸/۲۱- ۱۱:۴۶

مجموعه «مهارت‌های زندگی» با تکنیک سه بعدی در حالی از دو شبکه تلویزیونی پخش می‌شود که به تولید ۵۵۰ قسمت رسیده و ۵۰ قسمت دیگر از آن در حال تولید است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از خبرگزاری تسنیم، مجموعه «مهارت‌های زندگی»» با تکنیک سه بعدی برای گروه سنی کودک و نوجوان به تولید 550 قسمت رسیده و 50 قسمت دیگر از آن کلید خورده و در حال تولید است. انیمیشن "مهارت‌های زندگی" از مدت‌ها پیش تاکنون در شبکه‌های مختلف سیما پخش شده و می‌شود.

گستردگی مفاهیم آموزشی در زمینه مهارت‌های زندگی،  برای تولید این مجموعه فرصتی فراهم کرده تا طراحان این انیمیشن، این برنامه را به مرز تولید 600 قسمت برساند و مؤلفه‌های متعددی را برای رسیدن به این هدف طراحی کنند.

در این مجموعه موضوعاتی چون خودآگاهی، آداب و معاشرت، سبک زندگی، روابط اجتماعی، جامعه، خانواده، نماز، عفاف و حجاب، همدلی، برقراری ارتباط بین فردی، برقراری رابطه مؤثر، مقابله با هیجانات منفی، مقابله با استرس، حل مسأله، تصمیم‌گیری، تفکر خلّاق، تفکر انتقادی و آموزش مهارت‌های زندگی اجتماعی از زیرمجموعه‌های آموزش مجموعه «مهارت‌های زندگی» است که هرکدام آن‌ها در قالب چند داستان با رویکردهای متعدد به تصویر کشیده شده‌اند.

استقبال وزارت آموزش و پرورش از این مجموعه در حدی بوده که بسیاری از مدارس در سطح کشور از این مجموعه به عنوان مواد سمعی و بصری کمک درسی استفاده می‌کنند.این مجموعه در گروه کودک مرکز پویانمایی صبا به مدیریت پوریا سازگار تولید می‌شود. مجموعه انیمیشن  «مهارت‌های زندگی» به تهیه‌کنندگی رضا تقدسی و کارگردانی محراب ناصری و عبدالرحمن محمدی این روزها ساعت 14 از شبکه پویا و ساعت 15 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما