امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازدید از لوکیشن سریال «سنجر خان»

مشاهده ۱۰۰۳
۱۳۹۹/۰۸/۲۲- ۱۱:۲۹

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان به اتفاق نماینده ولی فقیه در استان از مراحل پیش تولید سریال «سنجر خان» و «عمارت آزموده» از لوکیشن‌ های این سریال بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت السلام پورذهبی در این بازدید ضمن تشکر از گروه تولید سریال «سنجرخان» گفت: این سریال هم به تقریب قلوب و هم به وحدت مذهبی و هم به تقویت تمامیت ارزی کشورمان کمک می­ کند و نشان می دهد که در تمام دوران‌ها افراد میهن پرست، متدین و جانباز وطن بودند و این مورد از مواردی است که بکر مانده است.

لطیفی کارگردان سریال هم ابراز امیدواری کرد که تلاش های چند ساله اش آن گونه که شایسته است به ثمر بنشیند و گفت: ما آماده تولید هستیم فقط به خاطر مسائل کرونا جانب احتیاط را پیش گرفته ایم.

جلالی تهیه کننده سریال هم گفت از 3650 نفر علاقه مند به بازی در این سریال تست گرفته ایم و تقریباً 160 بازیگر اصلی داریم که تست بازیگری آن‌ها تایید شده است که 150 نفر از این افراد بازیگران مناطق کردنشین هستند و به زودی تولید سریال کلید زده می‌شود.

این سریال به نویسندگی زنده یاد ضیاءالدین دری، تهیه‌کنندگی حسین جلالی، وکارگردانی محمدحسین لطیفی در 26 قسمت تولید خواهد شد.

امتیاز شما