امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ارتقای سواد مالی مخاطبان با «بازار تهران»

مشاهده ۴۰۶
۱۳۹۹/۰۸/۲۶- ۱۰:۲۵

علل افزایش عجیب و غریب و بی رویه قیمت‌ ها در بازار، پیگیری اتفاقات اخیر در سقوط بازار بورس و همچنین دلایل کاهش قیمت طلا و سکه را از برنامه «بازار تهران» رادیو تهران دنبال کنید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی تهران در جدول برنامه‌ های خود، برنامه «بازار تهران» را طراحی کرده است تا بتواند در این شرایط آشفته اقتصادی، با ارائه مشاوره رایگان مالی به مخاطبان در حوزه اقتصادی مؤثر واقع شود.

بر کسی پوشیده نیست مدت مدیدی است که شهروندان به دلایل مختلف از جمله تحریم، تورم، کرونا، بیکاری و... از لحاظ اقتصادی و معیشتی با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند یا بسیاری در روزهای اوج گیری بورس، که در چند ماه اخیر به یکی از جذاب‌ ترین بازارهای کشور تبدیل شده بود، نقدینگی ریز و درشتشان را با هدف کسب سودهای نجومی‌، به سمت این بازار سوق داده اند و هم اکنون نیز شاهد کاهش قیمت طلا و سکه هستیم و...

یکی از اهداف ساخت برنامه «بازار تهران» مشاوره به مردم برای ارتقاء سواد مالی و بهبود دانش سرمایه ای مخاطبان برای حفظ و افزایش سرمایه آن‌هاست. از دیگر اهداف این برنامه می توان به پیگیری مطالبات مردم اشاره کرد. در این برنامه در گفت و گو با مسئولان، دغدغه‌ ها، خواسته‌ ها و نیازهای مخاطبان مطرح و از آن‌ها پاسخ مناسب دریافت می‌ شود.

شماره تلفن‌های 22652466 و 22652465 یا سامانه پیامکی 3000094 برای شما مخاطبان در نظر گرفته شده است.

برنامه «بازار تهران» کاری از گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران است که شنبه تا چهارشنبه از ساعت 11:5 تا 11:30 روی موج اف. ام. ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف 1332 کیلوهرتز می رود.

 

 

امتیاز شما