امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

افزایش مشکلات روانی در «داخل اسرائیل» سوژه پرس تی وی

مشاهده ۲۹۶
۱۳۹۹/۰۸/۲۷- ۱۴:۰۲

بحث و بررسی پیرامون مشکلات روانی در اسرائیل و بی توجهی مسئولان این رژیم به این موضوع در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی صورت می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه کنندگی حسین الشیماری با اشاره به مشکل لاینحل سلامت روان در اسرائیل و شدت آن در دوران کرونا به بررسی گزارشی از دوران قرنطینه کرونایی و ابتلای بیش از 2/1 میلیون نفر به اختلالات روانی در اولین قرنطینه و افزایش آن به 7/1 میلیون نفر در حال حاضر می‌ پردازد.
در این برنامه ضمن مروری بر انواع مشکلات روحی و روانی ساکنان سرزمین‌ های اشغالی، عواقب و مشکلات روحی ناشی از همه گیری و ابتلا به ویروس کرونا در این رژیم واکاوی می‌شود.
بررسی علل افزایش اختلالات روانی در میان ساکنان سرزمین‌ های اشغالی و دلایل عدم توجه مسئولان رژیم صهیونیستی برای رفع مشکلات روحی و روانی مردم از جمله محورهای بحث این برنامه است.
«داخل اسرائیل» چهارشنبه 28 آبان ساعت 7 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌ شود و تکرار آن چهارشنبه ساعت 16، پنجشنبه ساعت 11 و 23، جمعه ساعت 10، شنبه ساعت 19، دوشنبه ساعت 3 و 18 روی آنتن می رود.

امتیاز شما