امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه های صدا و سیمای خلیج فارس به مناسبت هفته بسیج

مشاهده ۴۷۳
۱۳۹۹/۰۸/۲۸- ۱۳:۵۴

صدا و سیمای خلیج فارس برنامه های«مدرسه عشق»، «چهل خوان»، «پسین هرمزگان» و ... را با هدف گرامیداشت هفته بسیج تقدیم مخاطبان می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه«مدرسه عشق» با ساختار ترکیبی، به تهیه کنندگی سید جلیل هاشمی، در هفته بسیج هر روز ساعت 16:30 از رادیو خلیج فارس پخش می‌ شود. این ویژه برنامه قرارگاه‌های بسیج استان را معرفی می‌کند.

در برنامه«مردم و مسئولان» به تهیه کنندگی منیژه فدایی، فرماندهان بسیج استان، از عملکرد بسیج در زمینه‌های مختلف می‌گویند. این برنامه رادیویی، در پنجمین روز از هفته بسیج ساعت 12:45 دقیقه شنوندگان را همراهی می‌کند. مسابقه«چهل خوان» برنامه دیگری از رادیو خلیج فارس است که برای هفته بسیج، در یک قسمت به تهیه کنندگی عباس ایرانمنش تدارک دیده شده است.

برنامه عصرگاهی«پسین هرمزگان» به تهیه کنندگی امیرارسلان خوبیاری، هر روز ساعت 18 به مدت یک ساعت، فعالیت های نمایشگاه هفته بسیج در مسجد جامع شهر بندرعباس را منعکس می‌کند.

گفتنی است به مناسبت آغاز هفته بسیج، مسابقه عکاسی در رادیو نمای خلیج فارس با موضوع طرح تحول محلات، مواسات و همدلی  برگزار می‌ شود و به 10 نفر از برگزیدگان بهترین عکس های ارسالی، جایزه تعلق می‌ گیرد.

همچنین برنامه«مدرسه  عشق» به تهیه کنندگی عبدالمهدی ذوالفقارپور، ویژه برنامه هفته بسیج سیمای خلیج فارس است که تقدیم مخاطبان می‌شود. در این برنامه فرماندهان نواحی بسیج شهرستان‌ های استان، درخصوص طرح تحول محلات در قرارگاه‌ های هر شهرستان گفت و گو می‌کنند. بیانات رهبر معظم انقلاب درباره بسیج و فعالیت های این نهاد در هر شهرستان و سرودها و نماهنگ بسیج از دیگر بخش های برنامه است. ویژه برنامه «مدرسه  عشق» در 7 قسمت 35 دقیقه ای، به صورت میزگرد از مسجد جامع بندرعباس  روی آنتن می رود.

امتیاز شما