امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

عاشقانه‌های پدر صد معلول در «ما ایرانی‌ها»

مشاهده ۲۲۷
۱۳۹۹/۰۹/۱۱- ۱۰:۴۳

برنامه «ما ایرانی‌ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی سه شنبه ۱۱ آذر، ساعت ۲۲ میزبان محمد رضا شیر علی خان معاون انجمن موسسه نگین‌های آسمانی است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این قسمت محمدرضا شیرعلی خان، از ماجرای زندگی خود و دختر معلولش می‌گوید دختری که  با فلج مغزی به دنیا آمد. حالا نوبت یک نهیب بود تا زندگی او را متحول کند.
شیرعلی‌ خان به همراه  مرضیه  عامری مدیر موسسه نگین‌های آسمانی به این نتیجه می رسند که باید خودشان  به فکر بچه‌هایشان باشند. به همین دلیل با وجود همه سختی‌ ها،‌  مرتب برنامه‌های دورهمی در بوستان‌ ها و مناطق خوش آب و هوا، سیرک و تئاتر و.... تشکیل می دهند و  سعی می‌ کنند  آن‌ ها را شاداب و سرزنده نگه‌ دارند، اکنون ایشان مرد دریا دلی است که از صد دختر توان خواه  حمایت و تلاش می‌کند دل آن‌ها را شاد کند.
اورنگی تهیه کننده برنامه ما ایرانی درباره  موضوع این قسمت از گفت : با این که فقط تعداد انگشت‌ شماری از مکان‌ های عمومی‌برای حضور معلولان مناسب‌ سازی شده است و بچه‌ های توان خواه همیشه برای ساده‌ ترین تفریحات حتی رفتن به بوستان هم به‌سختی می‌ افتند. به همین دلیل بسیاری از آنان ترجیح می‌ دهند اصلاً از خانه خارج نشوند. باور کنید این بچه‌ها نه خوراکی، نه جایزه و نه هیچ چیز دیگری نمی‌ خواهند. آن‌ ها فقط می‌ خواهند تفریح کنند، شاد باشند.
برنامه  ترکیبی «ما ایرانی‌ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه، سه شنبه  هر هفته ساعت 22، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 20:50 از شبکه پنج  سیما پخش می‌شود.
مخاطبان برنامه پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ مطرح می‌کنند.

امتیاز شما