امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

«بیزیم ائو لر» یک برنامه رادیویی خاص برای شنوندگان صدای آذربایجان شرقی

مشاهده ۹۶۲
۱۳۹۹/۰۹/۱۱- ۱۲:۰۰

برنامه رادیویی«بیزیم ائو لر» به موضوعات روز جامعه، مخصوصا درگیری جوامع و خانواده‌ ها با ویروس کرونا و تاثیر آن بر زندگی، مدیریت شرایط روحی خانواده‌ ها توسط زوجین و ... اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه«بیزیم ائو لر» مباحثی از جمله درگیری جوامع و خانواده‌ ها با بیماری  کرونا و تاثیر آن بر زندگی، مدیریت شرایط روحی خانواده‌ ها توسط زوجین، تغییر سبک زندگی، ایجاد روابط مناسب میان والدین و کودکان ، چگونگی تسهیل آموزش و یادگیری کودکان در ایام کرونایی ، مدیریت فضای مجازی و حضور کودکان در این فضا و ... بررسی می‌شود.

نمایش های طنز، ترانه‌، کتابخانه با هدف معرفی کتاب های مرتبط با موضوع برنامه، داستانک، برقراری ارتباط تلفنی با خبرنگاران شهرستان‌ها و فرمانداران هر شهرستان به منظور بررسی آخرین وضعیت کرونایی آن مناطق، ارتباط با مسئولین استان و پیگیری موضوعات مطرح شده در برنامه به ویژه مسائل مرتبط با کرونا و وضعیت آن در تبریز و ... از دیگر بخش های برنامه است.

برنامه«بیزیم ائولر» هر روز به جز جمعه‌، از ساعت 9 به مدت 120 دقیقه به روی آنتن رادیو آذربایجان شرقی می رود. در این برنامه فرخنده تبرسخن، پریسا محمدی و پریسا امیری تهیه کننده، شایانفر، کاظمی و حسن پور مجری، داریوش رضوان و مریم سربخشیان گزارشگر و ... با شما همراهی می‌کنند.

امتیاز شما