امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت روز دانشجو در صداوسیمای آذربایجان غربی

مشاهده ۲۲۷
۱۳۹۹/۰۹/۱۶- ۱۰:۴۵

صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی باهدف گرامیداشت روز دانشجو و تکریم جایگاه دانشجویان برنامه‌ هایی را برای این مناسبت تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هم زمان با 16 آذر روز دانشجو، سیمای آذربایجان غربی به منظور گرامیداشت روز دانشجو در برنامه صبحگاهی «سحریزخیر» با دعوت از دانشجویان به مدت 50 دقیقه به تهیه کنندگی حری رضایی همچنین در برنامه «ائویمیز» با دعوت از رئیس بسیج دانشجویی استان و جمعی از دانشجویان به این موضوع می‌ پردازد.
برنامه شبانگاهی «اولدوز» نیز در گرامیداشت روز دانشجو به بیانیه گام دوم انقلاب با حضور دانشجویان و اطلاع رسانی از اقدامات ارودهای جهادی دانشجویان در مناطق محروم استان به صورت زنده از ساعت 21، روی آنتن می رود.
از دیگر برنامه‌ های سیمای آذربایجان غربی می توان به پخش همایش روز دانشجو با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان غربی و فرمانده سپاه شهدای استان ساعت 19:15 اشاره کرد.

رادیو چی چست هم برنامه‌ های زنده اعم از «سلام یاشایش»، «ایستکلر»، «سئوگی سارایی» و «بیرآخشام بیرسلام» و برنامه زنده و 40 دقیقه ای «عصر جوانی» خود را به صورت ویژه به مناسبت روز دانشجو روی آنتن می‌برد. برنامه«عصر جوانی»  ساعت 16:15 به تهیه کنندگی جواد اسماعیل زاده پخش می‌ شود. برنامه «راه روشن» نیز به همین مناسبت ساعت 12:30 روز 16 آذر در جدول پخش برنامه‌های رادیویی این مرکز قرار گرفته است.

امتیاز شما