امروز پنج شنبه  ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

یلدای سلامت در شبکه خلیج فارس

مشاهده ۴۵۳
۱۳۹۹/۰۹/۲۳- ۱۲:۵۲

رسانه استانی خلیج فارس، به مناسبت شب یلدا ویژه برنامه «یلدای سلامت» را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای خلیج فارس ویژه برنامه «یلدای سلامت« را در دو شب روی آنتن می‌برد. این برنامه به تهیه کنندگی مرتضی کیوانی زاده در دو قسمت 60 دقیقه ای در شب های شنبه 29 و یکشنبه 30 آذرماه پخش می‌شود. برنامه«یلدای سلامت» در ساختار ترکیبی  که به بیان آداب و رسوم فرهنگی این شب می‌پردازد.
حضور مهمان، گزارش مردمی، موسیقی تصویر، حضور خواننده، مصاحبه، ترانه و حضور استاد سرمدی کارشناس ادبیات و بازیگر استان خالو کریم همراه با بازی عروسک برنامه از بخش های متنوع این ویژه برنامه تلویزیونی به شمار می آیند.

رادیو خلیج فارس نیز در شب یلدا ویژه برنامه «یلدای سلامت» را پخش  می‌ کند. ویژه برنامه «یلدای سلامت» به تهیه کنندگی امیر ارسلان خوبیاری است که این برنامه نیز دو شب روی موج رادیو خلیج فارس می رود.

«یلدای سلامت» ویژه بلندترین شب سال شب یلداست که در دو  قسمت 120 دقیقه ای در ساختار کلامی، پیامی روایی تقدیم مخاطبان صدای خلیج فارس می‌ شود. این ویژه برنامه به صورت زنده سعی می‌ کند به مناسبت سنت شب یلدا و آیین شب نشینی لحظاتی مفرح را برای مخاطب به وجود آورد. «یلدای سلامت» با هدف به وجود آوردن شادی و نشاط در خانواده، پاسداشت آیین‌ ها، آشنایی و ترویج آداب و رسوم استان تهیه و پخش می‌ شود. در این برنامه همچنین  به ترویج بیشتر صله ارحام پرداخته و در آن از زوایای  ادبی، فرهنگی وهنری به یلدا اشاره می‌ شود.

گزارش، موسیقی، نمایش، کارشناس، مسابقه، تلفن و پیامک از بخش های مختلف و متنوع این ویژه برنامه رادیویی است.

امتیاز شما