امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

نقد آخرین ساخته کریستوفر نولان در شبکه پنج

مشاهده ۳۳۵
۱۳۹۹/۰۹/۲۶- ۱۵:۰۹

برنامه «نقد سینما» این هفته جمعه 28 آذر با هدف نقد و بررسی فیلم «انگاشته» آخرین ساخته کریستوفر نولان از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «نقدسینما» این هفته همچنین با بررسی یک پرونده سینمایی و گفت و گوی ویژه پخش خواهد شد. در بخش ابتدایی برنامه با میزبانی امیررضا مافی، خدایار قاقانی و آرش خوشخو، تازه ترین ساخته کریستوفر نولان «انگاشته Tenet» نقد و بررسی می‌شود.
فیلم سینمایی«انگاشته» اثری آمریکایی در ژانر علمی- تخیلی و اکشن به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان است که در سال ۲۰۲۰ اکران شد. جان دیوید واشنگتن، الیزابت دبیکی، کنت برانا، رابرت پتینسون و آرون تایلرجانسون از ستارگان فیلم هستند. داستان فیلم درباره دو جاسوس حرفه‌ ای است که در راه جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم درگیر یک ماجرای پیچیده می‌ شوند.
در ادامه برنامه و در سلسله گفت و گوهای مربوط به نقد سینمای ایران در دهه نود به مناسبت فرارسیدن پایان سال سینمایی و آخرین سال دهه 90، با حضور محمدرضا عباسیان، تهیه کننده و کارشناس سینمایی، نقش نهادها و ارگان‌های سینمایی و تاثیر آن بر سینمای دهه نود ایران بررسی می‌شود.
بخش رویدادها با حضور علیرضا مرادی و مرتضی رنجبران روزنامه نگار سینمایی، موضوع پول های آلوده در صنعت سینما را تحلیل می‌کند.
در پایان این برنامه طبق روال همیشگی بهروز افخمی در میز آموزش فیلمسازی فیلم نامه نویسی و فیلمنامه اصلی (اورجینال) را تبیین خواهد کرد.
برنامه «نقد سینما» به تهیه‌ کنندگی یوسف بچاری، جمعه هر هفته ساعت 22 از شبکه پنج روی‌ آنتن شبکه پنج سیما می‌ رود.

امتیاز شما