امروز دوشنبه  ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«از خلیج فارس تا خلیج بنگال» همگام با رادیو بنگلا

مشاهده ۳۳۲
۱۳۹۹/۰۹/۲۹- ۱۴:۲۸

شنوندگان رادیو بنگلای معاونت برون مرزی صداوسیما، جمعه 28 آذر 1399 در شهر مایمنسینگ بنگلادش گرد هم آمدندتا به صورت مجازی در نشستی با مدیران این شبکه شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجتبی ابراهیمی؛ مدیر رادیو بنگلا از گردهمایی مخاطبان و شنوندگان بنگلازبان این رادیو با حضور تعدادی از برگزیدگان شنوندگان رادیو بنگلا به صورت حضوری و همچنین مجازی، روز جمعه 28 آذرماه در شهر مایمنسینگ بنگلادش خبر داد.
بنا بر این گزارش ابراهیمی در این مراسم، از همراهی دیرپا و وفادارانه مخاطبان پروپاقرص این رادیو که یکی از 33 رادیوی معاونت برون مرزی صداوسیمای ج.ا.ا. است، تشکر کرد. وی در سخنان خود، ضمن اشاره به ایجاد کانال تصویری «یورمدیوم بنگلا» آن را از اقدامات تاثیرگذار معاونت برون مرزی بیان کرد که با اقبال فراوان مخاطبان مواجه بوده است.
همچنین محمد اشرف‌ الرحمن؛ گوینده و مترجم رادیو بنگلا که به عنوان نماینده این رادیو در این مراسم حضور داشت، گزارش کوتاهی از اقدامات جدید رادیو بنگلا در برنامه‌‌ سازی و پاسخ به نیازهای رسانه‌ ای مخاطبان با توجه به شرایط اضطرار جهانی در تقابل با بیماری کرونا ارائه کرد.
وی در ارائه این گزارش ضمن اشاره به فعالیت موفق یک سال اخیر رادیو بنگلا بیان کرد که این رادیو توانسته برنامه‌ های متعددی را در حوزه مبارزه و جلوگیری از شیوع این بیماری با مشارکت کارشناسان و پزشکان ایرانی و بنگلادشی ارائه کند.
در پایان این مراسم، مجتبی ابراهیمی مدیر رادیو بنگلا، ضمن تشکر از همراهی 40 ساله مخاطبان رادیو بنگلا و تاکید بر لزوم مشارکت و همکاری شنوندگان بنگلازبان در تولید برنامه‌های رادیویی، از تلاش های خبرنگاران و فعالان افتخاری که سال ها بدون هیچگونه چشمداشتی با رادیو بنگلا جمهوری اسلامی همکاری دارند، قدردانی کرد.
در این مراسم به مخاطبان برتر سایت، شرکت کنندگان در برنامه‌ های تولیدی، همچنین ادمین‌ ها و فعالان دائمی سایت و شبکه‌ های اجتماعی رادیو بنگلا هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

امتیاز شما