امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
۹
۹

گرامیداشت حماسه نهم دی در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

مشاهده ۴۷۷
۱۳۹۹/۰۹/۳۰- ۱۰:۲۷
تعداد بازدید:477

صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با پخش ویژه برنامه‌ های حماسه نهم دی، با آرمان‌ های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می‌ کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  رادیو جهان بین با پخش ویژه برنام«میثاق با ولایت» در روز نهم دی از ساعت 9 تا 10، حماسه ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی را ارج می نهد. کلام رهبری، گزارش، بسته صوتی و پیامک های مردمی‌ از بخش های برنامه است که با تهیه کنندگی رحمان داودیان و گویندگی زهرا اسماعیلی روی آنتن می رود. برنامه «صبح و زندگی» یکی دیگر از برنامه‌ های رادیو جهان بین است که با محور میثاق امت با ولایت و بصیرت و دشمن شناسی، به تهیه کنندگی فاطمه دهقانی و گویندگی آرزو بلالی از ساعت 7:5 تا 8 پخش می‌شود.

برنامه‌های روتین رادیو جهان بین نیز به اهمیت حماسه عظیم ۹ دی و پیامدهای آن می‌پردازد.

«حماسه بصیرت» عنوان ویژه برنامه سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری است که 9 دی از ساعت 10 تا 11 ، یک بار دیگر بصیرت و دانایی مردم ایران زمین را به رخ جهانیان خواهد کشید. این برنامه را به تهیه کنندگی بیژن علی بابایی و اجرای ابوالفضل هادی پور ، با بخش های متنوع از جمله مبحث کارشناسی، گزارش، سرود و موسیقی و ... دنبال کنید.

برنامه«چشم انداز» با حضور کارشناس و به صورت گفتگو محور، به تهیه کنندگی بیژن علی بابایی، 8 دی ساعت 18 تا 18:45 دقیقه از سیمای جهان بین به سمع و نظر هم استانیها می رسد.

همچنین در برنامه‌ های تلویزیونی«شب های بام ایران»، «گام دوم»، «زیر یک سقف» و «روز نو» درخصوص اهمیت حماسه عظیم نهم دی صحبت خواهد شد.

پخش دو گزارش موضوعی با محور«بصیرت مردم در برهه‌ های حساس انقلاب» و «پیشتازی مردم استان چهارمحال و بختیاری در همراهی با نظام و پشتیبانی از انقلاب»، تولید و پخش دو گزارش خبری از برنامه‌های 9 دی با رویکرد برنامه‌ های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و ... از برنامه‌های معاونت خبر مرکز برای گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

امتیاز شما