امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

با «تهران میدان شهداء» در شبکه رادیویی

مشاهده ۱۹۹
۱۳۹۹/۱۰/۱۰- ۰۸:۱۹

گفت و گوی اختصاصی با دختر شهید ابومهدی المهندس و مستندساز«سلفی با ابومهندس» پنجشنبه 11 دی از ویژه برنامه«تهران میدان شهداء» روی آنتن رادیو تهران می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«تهران میدان شهداء» روایتی مستند از زندگینامه شهداء با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه مقاومت است. گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران، برنامه«تهران میدان شهداء» را در ایام سالگرد شهادت سردار سرافراز جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت ویژه ساعت 20 پخش می‌کند.

محمدعلی پورجعفری فرزند شهید حسین پورجعفری، دوست، همراه و همرزم حاج قاسم سلیمانی، مهمان امشب برنامه است که از ناگفته‌ های۱۳دی ماه ۹۸ می‌گوید.

مستند«ابومهدی المهندس» با محور گفت و گو با دختر شهید ابومهدی المهندس، نیز  پنجشنبه 11دی تقدیم مخاطبان می‌شود. پس از شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، مستند«سلفی با ابومهندس» بسیار دیده شد؛ در این ویژه برنامه گفت و گویی با مستندساز این برنامه، که خاطره‌ هایی از لحظات حضور در کنار این شهید را روایت کرده، به سمع مخاطبان می رسد.  

همچنین برنامه«تهران میدان شهداء» شنبه  13 دی، همزمان با سالروز شهادت سردار دلها، با همرزمان و همراهان حاج قاسم سلیمانی گفت و گو می‌کند.

گفتنی است برنامه«تهران میدان شهداء» 19 دی به مناسبت چهلمین روز شهادت دکتر محسن فخری زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشورمان،  به صورت ویژه از رادیو تهران روی آنتن می رود.

 

امتیاز شما