امروز پنج شنبه  ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

استفاده از تمام ظرفیت های رسانه استانی برای انعکاس جشنواره رضوی

مشاهده ۲۴۸
۱۳۹۹/۱۰/۱۸- ۱۲:۰۱

مدیرکل صدا و سیمای گلستان در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برای پوشش رسانه ای جشنواره فیلم کوتاه رضوی در صدا و سیمای گلستان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان در این دیدار گفت: جشنواره ملی فیلم کوتاه و پویانمایی رضوی به عنوان مهمترین رویداد حوزه فرهنگی و هنری در استان است و از تمام ظرفیت های صدا و سیما برای این جشنواره ملی استفاده  می‌ شود.

منتظر حجت تصریح کرد: برگزاری برنامه‌ های فرهنگی و هنری، علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی، باعث کاهش آسیب های اجتماعی می‌ شود و باید تلاش کرد که برای مخاطبان شرایط امنی از لحاظ رسانه‌ ای فراهم کنیم.

وی فعالیت های این دو دستگاه را فرهنگی دانست و افزود: در کار فرهنگی محور فعالیت های صدا و سیما، منطبق بر رهنمودها و دیدگاه‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است و مهمترین هدف در این زمینه فرهنگ سازی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه است.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان با اشاره به اینکه تعامل میان ادارات فرهنگی، زمینه ساز توسعه و رشد فرهنگ و هنر است، خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت های موجود فرهنگی و هنری استان، تعاملات در این حوزه میان دستگاه‌ ها می تواند کمک شایانی به فعالیت هنرمندان کند و هنرمندان با تولید آثار مختلف و متنوع در شرایط کنونی جامعه همانند گذشته نقش اصلی در این زمینه ایفا می‌ کنند.

 منتظر حجت در پایان گفت: با تمام ظرفیت‌ های رسانه‌ ای خود در خدمت نظام و بخش‌ های مختلف آن هستیم و در زمینه فعالیت های فرهنگی-هنری، تولیدات آثار هنری و درخشش هنرمندان در جشنواره‌ ها و نمایشگاه‌ هااعلام آمادگی می‌کنیم.

در ادامه این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل صدا و سیمای گلستان، به روند جشنواره ملی فیلم کوتاه و پویانمایی رضوی پرداخت و گفت: سازمان‌ های فرهنگی باید درخصوص تقویت فرهنگ عمومی و اصلاح فرهنگ تعامل، سازگاری، کار، خانواده و ...تلاش کنند و نقش صداوسیما دراین زمینه با توجه به تولید و انتشار پیام، ارزنده و تأثیرگذار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به اهمیت و نقش این مجموعه در شکل دهی به افکار عمومی اشاره کرد و گفت: صدا و سیما ظرفیت بسیار خوبی برای فعالیت فرهنگی و هنری دارد که می‌ توان از آن استفاده کرد و برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره ملی، باید از ابزارهای مختلف تبلیغی از جمله فضای مجازی و شبکه‌ های مطرح کشوری نیز بهره ببریم.

 

 

 

امتیاز شما