امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

اوقاتی شاد در کنار«عائله» شبکه سهند

مشاهده ۲۰۲۷
۱۳۹۹/۱۰/۲۰- ۱۳:۴۰

برنامه«عائله» با هدف ایجاد اوقاتی پربار و پرانرژی برای خانواده‌ ها به ویژه بانوان و مادرانی که این روزها به خاطر ویروس کرونا همراه فرزندانشان در خانه هستند، از شبکه سهند پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در مجله تلویزیونی«عائله» صفحات مختلفی گنجانده شده و صفحه اول هر برنامه آیتم کلام وحی است که در آن آیات مرتبط با موضوعات خانه و خانواده با صدای قاریان ممتاز استانی همراه با ترجمه ترکی پخش می‌ شود.

همچنین در این برنامه بخش هایی چون معرفی کتاب، آموزش آشپزی، مهارت مشتمل بر آموزش ساخت انواع کاردستی، بافتنی و خیاطی، فضای مجازی و بایدها و نبایدها و اصولی که باید در آن مراعات شود، معرفی خانواده‌ های موفق، دعوت از کارشناسان مختلف حوزه خانواده و بررسی مسائل و موضوعات تربیتی، خانوادگی و ... به چشم می خورد.  

در این برنامه جمال پورفرج، تهیه کننده ،محمد ندیمی‌، کارگردان تلویزیونی، یونس مقدم، کارگردان هنری و فاطمه شایانفر، مجری هستند.

برنامه«عائله» روزهای زوج از ساعت 10:50 به مدت یک ساعت تقدیم بینندگان شبکه سهند شده و علاقه مندانی که موفق به تماشای آن نشده باشند، می توانند عصر همان روز از ساعت 16:20 تکرار آن را ببینند.    

تصاویر

امتیاز شما