امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه های مرکز آذربایجان شرقی در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

مشاهده ۴۷۵
۱۳۹۹/۱۰/۲۷- ۱۱:۱۵

صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا برنامه‌ های مختلفی تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه سهند علاوه بر پخش برنامه‌ های همیشگی خود به صورت ویژه، میزگرد «صراط» را با محور شهادت جانسوز حضرت فاطمه مرضیه، تقدیم بیننده‌ های این شبکه می‌کند.

همچنین ویژه برنامه ای در شب شهادت ام ابیها به تهیه کنندگی احد محمودنسب به روی آنتن می‌برد. در این برنامه آیتم های مختلفی چون صحبت های کارشناسان حوزه در خصوص زندگی سراسر خیر و برکت حضرت فاطمه و جانفشانی ایشان درراه دفاع از امام زمان خود، مداحی و عزاداری، پخش کلیپ ها و تصاویری از ایام فاطمیه سال های قبل، پخش عزاداری از نقاط مختلف استان و کشور و .. گنجانده شده است.

این ویژه برنامه مراسم وداع با پیکر شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس را پوشش می دهد.

علاوه بر این ویژه برنامه صبحگاهی سالروز شهادت بانوی مکرم اسلام به صورت ویژه به تهیه کنندگی علی گوهریان با بخش ها و آیتم های مختلف روی آنتن می رود.

رادیو آذربایجان شرقی هم در کنار برنامه‌های معمول خود که منعطف با این ایام پخش می‌شود، ویژه برنامه‌ های «محفل فاطمی»، «سخنرانی»، «یاس کبود»، «گنجینه» و .. را تقدیم مخاطبان رادیو می‌ کند.

همچنین به علاوه، ویژه برنامه روز شهادت به تهیه کنندگی زین العابدین گوزلی، یکشنبه صبح از ساعت 9 به مدت 120 دقیقه روی آنتن می رود. در این برنامه بخش های مختلفی چون دعوت از کارشناسان حوزه و دانشگاه و بررسی زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و اتفاقات منتهی به شهادت جانسوز ایشان، مداحی و نوحه خوانی، پیام ها و تلفن‌ های مخاطبان، صحبت های گهربار مقام معظم رهبری درباره بزرگ بانوی اسلام، گزارش های مردمی و ... برای مخاطبان پخش می‌ شود.   

معاونت فضای مجازی هم در این ایام با تولید و انتشار محتوا در قالب های مختلف در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت مرکز مخاطبان خود را همراهی می‌کند.

امتیاز شما