امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

«بچه‌ ها سلام» یار دیرینه کودکان جهان بین

مشاهده ۲۳۷
۱۳۹۹/۱۱/۰۷- ۱۱:۰۶

سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با برنامه آموزنده«بچه‌ ها سلام»، لحظات لذت بخشی برای نونهالان و کودکان چهارمحال و بختیاری رقم می زند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه«بچه‌ها سلام» بهاره غریبی در نقش خاله شکر و محمد لله گانی در نقش قلی، با بازی طنز و سخنان شیرین، مطالب و نکته‌ های اخلاقی آموزنده ای را برای بچه‌ها یادآوری می‌ کنند و خنده بر لب آنها می نشانند.

بخش نمایشی ننه دانا و پسر بازیگوش، هم یکی دیگر از قسمت های برنامه است که با بازی آرزو رئیسی و آرمان براتی با موضوع برنامه اجرا می‌ شود. عروسک روبی هم در کنار عمو ناصر، با حرکات طنز و گفتمان طنازانه خود، جذاب و مخاطب پسند بازی می‌ کند.

معرفی نقاشی‌ های ارسالی توسط عروسک نازدونه، بیشتر بدانیم و آشنایی با چهره‌ های نام آور استان با اجرای اسماء محمدی، مسابقه در خانه و آموزش بازی و سرگرمی‌های خانگی، کارتون، موسیقی و ترانه، پخش عکس ها و فیلم های ارسالی از کودکان با اجرای زهرا جیحون تبار و پخش فیلم های شاد از کودکان با اجرای امید مسروری در نقش عمو خوشحال از دیگر آیتم های برنامه است.

برنامه«بچه‌ها سلام» به تهیه کنندگی و کارگردانی فرشاد صالحی، اجرای ناصر محمودی، عروسک گردانی مهدی سلیمی و آرزو رئیسی و ... روزهای زوج ساعت 16 تقدیم مخاطبان کودک و نوجوان سیمای جهان بین می‌ شود.

امتیاز شما