امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه‌های برون مرزی مأمور تبیین مکتب انقلاب اسلامی‌برای مردم دنیا

مشاهده ۳۴۹
۱۳۹۹/۱۱/۰۷- ۱۵:۴۴

دکتر علی عسکری در دیدار با مدیران شبکه های برون مرزی رسانه ملی گفت: جمهوری اسلامی ایران یک کشور نیست بلکه یک پیام ، یک صدا و یک مکتب است که باید با زبان هنر به دنیا معرفی شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رئیس سازمان صداوسیما در دیدار با معاون، مدیران کل شبکه‌های رادیویی و مدیران شبکه‌های برون مرزی با تأکید بر اینکه رسانه ملی باید زیبایی‌های مکتب انقلاب اسلامی را برای مردم جهان تبیین کند گفت: ما یک کشور نیستیم بلکه پیام، صدا و مکتبی هستیم  که باید برای مردم دنیا بیش از پیش معرفی شود.

دکتر علی عسکری با بیان اهمیت ارسال پیام انقلاب اسلامی‌برای مردم جهان گفت: باید برای تبیین پیام انقلاب اسلامی‌گزاره‌هایی داشته باشیم و از آن‌ها به درستی استفاده کنیم. رئیس رسانه ملی تأثیرگذاری رساته‌های برون مرزی در گسترش فرهنگ مقاومت را غیرقابل انکار خواند و افزود: در سال های اخیر رسانه‌های برون مرزی با انعکاس موفقیت های محور مقاومت تأثیر ویژه ای در معادلات منطقه ای و بین المللی داشته اند. دکتر علی عسکری رقابت نابرابر شبکه‌های برون مرزی با رسانه‌های وابسته به نظام سلطه را ستود و گفت: با وجود پول، امکانات و ابزارهای قدرت که در اختیار نظام سلطه است اما شبکه‌های معاونت برون مرزی توانسته اند پیام قاومت و ایستادگی را به مخاطبان هدف به خوبی منتقل کند.

رئیس سازمان صداوسیما سپس از آرشیو غنی رادیو و تلویزیون به عنوان داشته‌های عظیمی یاد کرد که شبکه‌های برون مرزی می توانند با اتکا به آن سبد رنگارنگی از برنامه‌های را به مخاطبانشان ارائه دهند. وی با تأکید بر اهمیت دوبله در شبکه‌های برون مرزی گفت: نهضت دوبله باید راه اندازی شود و فیلم های سینمایی، سریال ها و مستندهای ایرانی تولید شده پس از زبانگردانی و آماده سازی از شبکه‌های برون مرزی پخش شوند.

دکتر جبلی معاون برون مرزی رسانه ملی نیز در این دیدار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان سازمان گفت: پیام انقلاب زودتر از نهادهای انقلاب اسلامی‌به دنیا رسید و هنر ما این است که در فعالیت های برون مرزی رسانه ملی سرعتمان را به سرعت گسترش  صدور پیام انقلاب در دنیا برسانیم.

در این نشست مدیران شبکه‌های برون مرزی ضمن ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد حوزه مسئولیت خود از محدودیت بودجه شبکه‌ها در مقابل مسئولیت سنگینی که در خارج از مرزها دارند سخن گفتند و خواستار توجه مسئولان بر اهمیت شبکه‌های برون مرزی در صدور پیام انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در دل مردم حقیقت جوی جهان شدند.

 

امتیاز شما