امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

کتاب«حمید معصومی‌نژاد، رم» به چاپ دوم رسید

مشاهده ۳۸۵
۱۳۹۹/۱۱/۰۸- ۱۳:۲۱

چاپ دوم کتاب «حمید معصومی‌نژاد، رم» تألیف آلسّاندرا مولاس با ترجمۀ حمید معصومی‌نژاد و داوود عباسی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در کتاب«حمید معصومی‌نژاد، رم» خانم مولاس در خارج از کشور، به ویژه در مناطق بحرانی، به عنوان خبرنگار فعالیت داشته است. وی در اکتبر 2017 به خاطر فعالیت‌های خبری و حضور فعال در مناطق بسیار بحرانی، جایزۀ «هم‌بستگی»، بنیاد ISENI NERVI را به خود اختصاص داد. مولاس همواره با دید باز به جهان و تفاوت‌های موجود در آن نگریسته و آن را باعث غنای جامعۀ بشری دانسته و بر این باور است که باید به قواعد و سنت‌های جاری در جوامع نیز احترام گذاشت. مولاس می‌گوید: "جست و جوی حقیقت با بهره‌گیری از احساس و منطق می‌تواند دنیا را تغییر دهد؛ دنیایی که اگر به آن فقط از دریچۀ کوچک خود نگاه کنیم، شاید جایی برای دیگران نداشته باشد و بنابراین زیستن در آن دشوار خواهد شد" نویسنده از خلال این کتاب بار دیگر به جست و جوی حقیقت رفته است و آن را در قالب ماجرایی واقعی ارائه می‌کند؛ ماجرایی که گاه آن چنان سرشار از تناقض است که غیر‌‌واقعی به نظر می‌رسد و بیشتر شبیه به سناریوی فیلم دراماتیک یا تحقیقات جنایی است که در پایان مشخص می‌شود که ناشی از دلایل صرفاً سیاسی است.

چاپ دوم این اثر در 184 صفحۀ رقعی، شمارگان 500 نسخه و با قیمت 30.000 تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس حاصل نمایند. همچنین از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ انتشارات سروش به شماره 09921605119 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام نمایند.

تصاویر

امتیاز شما