امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

چالش‌های «کاوه» در سریال «رعد و برق»

مشاهده ۲۴۱
۱۴۰۰/۰۱/۲۸- ۰۸:۲۶

بازیگر سریال «رعد و برق» گفت: این سریال نکته‌های نهفته ای دارد که به حال و هوای ماه مبارک رمضان مرتبط است و قصه «رعد و برق» تمرکز خاصی روی همدلی و وحدت میان مردم دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،«مزدک رستمی» بازیگر سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: این سریال درباره سیل است و چون در این چند سال اخیر سیل در منطقه‌های مختلف ایران از جمله خوزستان، گرگان، لرستان آمده بود، محوریت داستان سریال رعد و برق در گرگان است.

وی با اشاره به سختی‌های تولید این سریال رمضانی نیز بیان داشت: ما از بهمن سال ۹۸ تولید را آغاز کردیم و لوکیشن‌های سختی هم داشتیم از جمله کوه و دشت و صحرا و ... و هنوز هم تصویربرداری مان ادامه دارد.

وی درباره نقش خود در این سریال نیز گفت: نقش کاوه را بازی می‌کنم که دغدغه محیط زیست دارد و در ماجرای سیل با افراد مختلفی آشنا می‌شود و نگاهش بیشتر به سمت محیط زیست و حیوان‌ها است.

این بازیگر درباره اینکه آیا این سریال حال و هوای معنوی و متناسب با ماه رمضان دارد؟ گفت: این سریال قصه مردم در خلال سیل است. نکته‌های نهفته ای در داستان سریال داریم که به این حال و هوا ارتباط دارد و انگار که مردم خودشان دارند کمک می‌کنند تا از این شرایط سیل زدگی رهایی یابند و قصه تمرکز خاصی روی همدلی و وحدتی دارد که میان مردم برقرار می‌شود.

رستمی ادامه داد: منتظرم که مردم کار را ببینند و زحمتی که گروه در این شرایط سخت و به ویژه کرونایی متحمل شدند را تماشا کرده و امیدوارم بازخورد خوبی از سمت مردم بگیریم و با دیدن این سریال حال خوبی پیدا کنند.

به گزارش فارس، سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی داوود هاشمی ماه رمضان از شبکه پنج پخش خواهد شد.

امتیاز شما