امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

بزرگداشت هفته بسیج در شبکه قزوین

مشاهده ۴۵۹
۱۴۰۰/۰۸/۳۰- ۱۵:۰۰

صداوسیمای قزوین به صورت ویژه ای در قالب برنامه‌های مختلف به موضوع بسیج و فرهنگ بسیجی می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این رسانه به مناسبت هفته بسیج از کارشناسان و فعالان حوزه بسیج دعوت می‌کند تا در برنامه‌های زنده و روزانه صداوسیما حضور یافته و مردم را در خصوص  فعالیت های مختلف بسیج آگاه سازند. به همین منظور سیمای قزوین در برنامه‌های صبح به خیر قزوین، رنگ زندگی و تا آسمان و در برنامه‌های شبانه چهلستون، گام تمدن ساز، نشاط، سیب سلامت و سه گام به این موضوع می‌پردازد. رادیو قزوین هم با برنامه‌های شب چره، دیماج، زندگی سلام، تیک تاک و در مسیر بندگی به هفته بسیج توجه ویژه ای دارد.
معاونت سیما با پخش فیلم های داستانی، مستند، سخنان رهبری، وله‌های کوتاه و .... و رادیو قزوین هم با پخش سلسله نمایش های رادیویی با موضوع رشادت های رزمندگان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس به صورت اختصاصی به موضوع بسیج و فرهنگ بسیج می‌پردازند.
معاونت خبر صداوسیمای قزوین هم علاوه بر پوشش خبری برنامه‌ها و رویدادهای هفته بسیج و انعکاس این رویدادها در رسانه، برنامه «گفت و گوی ویژه خبری» را با حضور فرماندهان بسیج تقدیم مخاطبان می‌کند. 
معاونت فضای مجازی هم با تولید چهار ویدئو کامنت از شهید سیدمرتضی آوینی، سردار شهید محمد ناظری و ... و همچنین برگزاری پویشی تعاملی به منظور بصیرت شناسی بسیج در ایام پیش رو و با محوریت دریافت آثار مخاطبان و انتشار در بسترهای مجازی و پخش از قاب رادیویی و تلویزیونی شبکه قزوین به استقبال هفته بسیج می رود.

امتیاز شما