امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

«گام تمدن ساز» به نمایشگاه رفت

مشاهده ۴۸۳
۱۴۰۰/۰۹/۲۱- ۱۰:۰۷

برنامه «گام تمدن ساز» از تولیدات شبکه قزوین در نمایشگاه «مکتب انقلاب اسلامی» و با موضوع ترویج نظام اندیشه ولایت و گام دوم انقلاب شرکت می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آذرماه سال جاری نمایشگاهی با عنوان «مکتب انقلاب اسلامی» در تهران با حضور موسسات و مجموعه‌های فرهنگی کشور با موضوع ترویج نظام اندیشه ولایت و گام دوم انقلاب برگزار شد.

در این رویداد شرکت کنندگان به معرفی، ارائه تولیدات و فعالیت های خود می‌پردازند. یکی از غرفه‌های این نمایشگاه به برنامه «گام تمدن ساز» از تولیدات شبکه قزوین اختصاص یافت. قزوین تنها شرکت کننده در این رویداد است.

در این غرفه علاوه بر فعالیت های پژوهشی به فعالیت هایی در زمینه رسانه، اقتصاد مقاومتی، برگزاری همایش می‌پردازد. همچنین این غرفه به عنوان نماینده تراز انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری شرکت کرده است.
این غرفه در نمایشگاه با معرفی برنامه تلویزیونی «گام تمدن ساز» به عنوان یکی از فعالیت های این مرکز در حوزه گفتمان انقلاب مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت. 

«گام تمدن ساز» برنامه زنده تلویزیونی با محور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در 70 قسمت هر دوشنبه ساعت 18 زنده روی آنتن شبکه قزوین می رود و تا پایان امسال نیز ادامه دارد.
همچنین این برنامه از تولیدات شبکه قزوین با همکاری خانه اندیشه ولایت استان قزوین در این نمایشگاه حضور دارد.

امتیاز شما