امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های شبکه قزوین در دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

مشاهده ۵۳۲
۱۴۰۰/۱۰/۱۱- ۰۹:۴۲

همزمان با نزدیک شدن به دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، شبکه قزوین ویژه برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی را به همین مناسبت تولید و پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه‌ها با هدف تبیین شخصیت شهید سلیمانی برای مردم  و حفاظت از گنجینه پربهای اندیشه ایشان روی آنتن می رود.
سیمای مرکز قزوین  در روز سیزدهم دیماه با ویژه برنامه «سرباز وطن» به مدت ۱۲۰ دقیقه بصورت زنده با محور گرامیداشت روز جهانی مقاومت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی به تبیین ابعاد مختلف زندگی و مبارزات ایشان می‌پردازد.
این ویژه برنامه شامل بخش های مختلفی همچون: ارتباط مستقیم با کرمان، پوشش زنده مراسم میدانی در استان قزوین، راه اندازی پویش به نیت حاج قاسم با مشارکت معاونت فضای مجازی و پخش آثار ارسالی در قالب برنامه «دوربین من رسانه من» و همچنین پوشش مراسم استقبال از پیکر مطهر شهدای گمنام در استان قزوین است.
در حوزه صدا نیز، برنامه‌های گوناگون در ساختارهای مختلف نمایش، مستند، سخنرانی، گزارش مستند، ترکیبی ساده و نمایشی همزمان با این ایام روی آنتن می رود.  نمایش رادیویی «مرآت و آینه» روز سیزدهم دیماه از ساعت 23 تا 23:30 دقیقه با موضوع انعکاس وجهه بین المللی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روی آنتن رادیو قزوین می رود. پخش ویژه برنامه «سرباز وطن» از ساعت 9 تا 11صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه از مرکز کرمان بصورت زنده و تولید و پخش ویژه برنامه «حبیب حرم» بصورت زنده از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه در ساختار کلامی‌پیامی آوایی به شکل ترکیبی و بسته‌های صوتی و گزارش های مردمی و اطلاع رسانی از مراسم های ویژه سالگرد سردار از دیگر برنامه‌های صدای مرکز قزوین برای این روز خواهد بود.
معاونت خبر هم به تولید گزارش‏ های خبری با موضوع سردار سلیمانی و گرامیداشت سالگرد شهادت ایشان می‌پردازد.
بارگذاری محتوایی متناسب با موضوع دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی در سایت رسمی مرکز و صفحه اشتراک ویدیو(آپارات) و تمامی‌بسترهای فضای مجازی، تهیه و تولید و انتشار بسته‌های ویژه فضای مجازی در قالب کلیپ،پوستر،عکس نوشت،اینفوگرافیک و گزارش تصویری و ... برای فضا سازی متناسب با موضوع  شهادت سردار سلیمانی و معرفی اطلاع رسانی از زمان پخش ویژه برنامه‌های تولیدی رادیو و تلویزیونی مرکز در قالب تیزر پوستر عکس نوشت و .... در بسترهای فضای مجازی(وب سایت و ...) از جمله برنامه‌های معاونت فضای مجازی برای گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها است.

امتیاز شما