امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«یکی بود یکی نبود» در قزوین دیدنی می شود

مشاهده ۴۸۷
۱۴۰۰/۱۱/۰۶- ۱۰:۱۱

صدا و سیمای قزوین با هدف معرفی و پاسداشت فرهنگ، تاریخ و تمدن استان قزوین و معرفی مفاخر و مشاهیر استان برای شنوندگان و نسل جوان امروز مجموعه نمایش رادیویی «یکی بود یکی نبود» را روی آنتن می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مجموعه نمایش رادیویی که برای پخش در ایام الله دهه فجر در حال تولید است هر شب و در 30 قسمت از رادیو قزوین پخش می‌شود.
برنامه «یکی بود یکی نبود» در هر قسمت گوشه ای از زندگانی مشاهیر و مفاخر قزوین را در دوره‌های مختلف تاریخی روایت می‌کند. این برنامه همچنین کتاب تاریخچه فرهنگ و تمدن استان قزوین را با روایت داستان‌های شنیدنی ورق می زند.
«عباس قانع» مجسمه ساز معاصر، «قاضی ارداقی» از مبارزان قزوینی دوران مشروطه، «ملک محمد» از خوشنویسان سرشناس قزوینی دوره قاجار و «گوهرشاد خانم» دختر میرعماد حسنی از خوشنویسان زن قزوینی دوره صفویه بخشی از مشاهیری هستند که این مجموعه نمایش، داستان زندگانی آن‌ها را روایت می‌کند.
سیری در تاریخچه مردم الموت و منطقه تاریخی بوئین زهرا، آشنایی با کاروانسرای هجیب مربوط به دوره صفویه در شهرستان بوئین زهرا از دیگر بخش های این مجموعه نمایش است.
برنامه «یکی بود یکی نبود» به نویسندگی و تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا، بازیگری عمار رسولی، محمد قویدل، مهسا رحمانی نژاد، کیوان حبیبی، آذر متفکر، داود امامقلی، محسن حدادی و ... هر شب ساعت 23 به مدت 30 دقیقه از رادیو قزوین روی آنتن می رود.

امتیاز شما