امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن مبعث رسول مهربانی در بام ایران

مشاهده ۳۴۴
۱۴۰۰/۱۲/۰۸- ۱۱:۵۳

صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، روز مبعث پر برکت و نورانی رسول اکرم(ص) با تهیه و پخش برنامه های متنوع، به جشن و سرور می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیمای جهان بین با دو ویژه برنامه »رسول مهربانی» و «شب های بام ایران»، سالروز مبعث پیامبر نور و رحمت را جشن می‌گیرد.
«رسول مهربانی» به تهیه کنندگی و کارگردانی بیژن علی بابایی، اجرای ابوالفضل هادی پور و مینا حیدری، گزارشگری مجید عالی پور، روز سه شنبه از ساعت 10 تا 11:30 روی آنتن می رود.
گفت و گوی کارشناسی پیرامون فضائل و کرامات حضرت محمد(ص) و بزرگداشت روز بعثت، دعوت از خوانندگان استانی، موسیقی و تصاویر شاد، گزارش های مردمی، نماهنگ و کلیپ، حضور گروه‌های تواشیح و مولودی خوانی از جمله بخش های جذاب این ویژه برنامه تلویزیونی است.
«شب های بام ایران» هم در شب بعثت آخرین فرستاده خدا، حضرت محمد مصطفی(ص) با در نظر گرفتن بخش های مختلف، این رویداد بزرگ تاریخ اسلام را گرامی می دارد.
نمایش زنده طنز مش عامو، حضور خوانندگان، گزارش های مردمی، گردشگر، موسیقی و میان برنامه‌های شاد از جمله قسمت های متنوع این برنامه است که به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش نیکبخت، اجرای وحید علیدادی و فخری قائدی، گزارشگری عقیل عباسی و بازی محمدرضا لله گانی از ساعت 21 تا 22 تقدیم بینندگان می‌شود.
معاونت صدا هم با پخش ویژه برنامه «جشن مبعث» در روز بعثت پیام آور صلح و دوستی، حضرت محمدامین(ص)، به جشن و شادمانی می‌پردازد.
مداحی، بسته‌های صوتی، گپ و گفت کارشناسی، گزارش های مردمی، ارتباط تلفنی با یکی از مراکز خراسان رضوی، قم و فارس، ترانه و موسیقی، مولودی خوانی، پیامک و تلفن از بخش های این ویژه برنامه رادیویی است که به تهیه کنندگی فاطمه دهقانی، گویندگی شهلا جمشیدیان و گزارشگری فریده نادری، ساعت 9 تا 11 از رادیو جهان بین تقدیم شنوندگان می‌شود.
تهیه و تولید یک گزارش خبری، گزارش از جشن‌های سطح شهر و پوشش مراسم و برنامه‌های متنوع شهرستان‌های ده گانه استان و پخش از بخش های خبری رادیویی و تلویزیونی و ارسال به تهران و انتشار و بارگذاری تمامی محتواهای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان‌ها، از اقدامات معاونت خبر در این روز فرخنده و مبارک است.
معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید و انتشار فتوکلیپ، کلیپ، ویدئوکست و انتشار تمام تولیدات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، مبعث پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) را ارج می نهد.

امتیاز شما