امروز سه شنبه  ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی عملکرد مخرب اتحادیه دانشجویان یهودی در پرس تی وی

مشاهده ۱۱۴
۱۴۰۱/۰۱/۱۵- ۱۴:۵۰

برنامه «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی»(Palestine:Declassified) شبکه پرس تی‌ وی به بررسی اتحادیه دانشجویان یهودی و عملکرد فاشیستی و خرابکارانه این اتحادیه می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌ این هفته «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» در گفت‌ و گو با کارشناسان و صاحب‌نظران، عملکرد اتحادیه دانشجویان یهودی را از وجوه مختلف نقد و بررسی می‌کند.
این برنامه به این واقعیت می‌پردازد که اتحادیه دانشجویان یهودی چگونه بر همه فعالیت‌های جامعه یهودی در مراکز دانشگاه‌ها نظارت دارد و با جنبش صهیونیسم در ارتباط مستقیم و تنگاتنگ است.
کریس ویلیامسون مجری برنامه در گفت‌وگو با دیوید میلر کارشناس مسائل بین‌الملل و مالیا بواتیا رئیس سابق اتحادیه ملی دانشجویان ابعاد فعالیت‌های اتحادیه دانشجویان یهودی و چگونگی استفاده از این اتحادیه برای تضعیف هر گونه فعالیت فرهنگی به نفع فلسطینیان را زیر ذره‌بین قرار می‌دهد.
مهمانان برنامه همچنین درباره دیگر فعالیت‌های اتحادیه دانشجویان یهودی از جمله شکایات جعلی علیه دانشجویان و اساتید و تحت فشار قراردادن طرفداران فلسطین در محیط‌های دانشگاهی سخن می‌گوید.
برنامه «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی»دو شنبه ساعت ۲ به وقت تهران از شبکه پرس تی‌ وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز سه‌شنبه ۸ و چهارشنبه ساعت ۱۱ روی آنتن می‌رود.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک
https://www.presstv.ir/Section/150108 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌ وی مشاهده کنند.

امتیاز شما