امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

دلاوری های سرلشکر خلبان شهیدیحیی شمشادیان سریال می شود

مشاهده ۵۰۱
۱۴۰۱/۰۱/۲۹- ۱۲:۲۴

نشست ساخت سریال «شهید سرلشگر خلبان یحیی شمشادیان» با حضور افشین امیری مدیرکل مرکز کرمانشاه، امیر طاهری فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور و حجت الاسلام عسگری مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این نشست افشین امیری، مدیرکل مرکز درخصوص زندگی و شرح دلاوری‌های سرلشکر خلبان شهیدیحیی شمشادیان توضیحاتی داد و گفت: گفتمان اصلی جامعه از طریق سریال ها در ذهن مردم حک می‌شود، تصویر کشیدن زندگی مفاخر و مشاهیر و قهرمانان کشور از وظایف سازمان صداوسیما است. معرفی ستارگان آسمان ایثار و شهادت به نسل جوان و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آن‌ها اهداف ساخت این سریال هاست.
همچنین حجت الاسلام عسگری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه هم در این نشست گفت: برنامه عملیاتی بنیاد شهید برای سال ۱۴۰۱ ساخت فیلم از زندگی ۱۶ هزار شهید اعزامی و ۹۸۰۰  شهید استان کرمانشاه است که محل عروج آن‌ها در یکی از مناطق عملیاتی کرمانشاه بوده است. امیدواریم هر سال یک اثر فاخر درخصوص فرهنگ ایثار و شهادت بنیاد هر استان ساخته شود که ساخت سریال شهید سرلشگر خلبان یحیی شمشادیان می تواند به عنوان شروع کار باشد.

امتیاز شما