امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

از واکنش روسیه به تحریم های غرب تا انتقاد از گرایش برزیل به آمریکا در هیسپان تی وی

مشاهده ۵۲
۱۴۰۱/۰۲/۱۹- ۱۴:۱۱

برنامه «چرایی خبر» هیسپان تی وی به صحبت های وزیر امور خارجه روسیه درباره تحریم های غرب علیه کشورش، پروژه‌های مکزیک برای جلوگیری از مهاجرت و ... اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «چرایی خبر»(El Porqué de las Noticias) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی، در هر قسمت به صورت تحلیلی به بررسی مهم ترین خبرهای جهان می‌پردازد.

این برنامه این هفته صحبت های وزیر امور خارجه روسیه درباره تحریم های بی سابقه غرب علیه این کشور را نقد و بررسی می‌کند و در کنار آن به دو موضوع راهکار مکزیک برای جلوگیری از مهاجرت و انتقاد لولا داسیلوا، رئیس جمهور سابق برزیل از گرایش برزیل به سوی آمریکا تحت حکومت رئیس جمهور جدید اشاره دارد.
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه اطمینان داد که کشورش در برابر تحریم های بی سابقه ای که غرب برای مداخله نظامی در اوکراین علیه کشورش اعمال کرد، هرگز تسلیم نخواهد شد.
در این برنامه همچنین می‌بینیم که رئیس جمهور مکزیک، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور ضمن بازدید از گواتمالا، السالوادور، هندوراس، بلیز و کوبا برای ترویج پروژه‌های توسعه به منظور توقف جریان مهاجرت تاکید کرد.
همچنین در بخش دیگری از این برنامه می‌بینیم که لولا داسیلوا، رهبر سابق ۷۳ ساله چپگراها در اولین گفت و گویش با روزنامه‌های ال پاییس بار دیگر بر بیگناهی‌اش تاکید کرد و ضمن انتقاد از گرایش برزیل به سوی آمریکا تحت حکومت رئیس جمهور جدید گفت که عمیقا از فاجعه‌ای که در این کشور اتفاق می افتد، متاسف است.
برنامه «چرایی خبر» از تولیدات شبکه هیسپان تی وی، روزهای سه شنبه تا جمعه ساعت 5:00 ،08:30، 11:30 و 14:30روی آنتن هیسپان تی وی می رود. علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/el-porque-de-las-noticias/564 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما